"Elimi romantik olsun diye tutmadığını biliyorum ama kaybolmazsın Jisung. Ayrıca ikimizinki de yapış yapış oldu. Zaten sıcak."
Jisung sadece güvende hissettmiyordu. İçeri girdikleri andan itibaren motosikletçi ceketi giymiş yirmilerinde her adamın üstünde gözüne tutmaktan yuvaları acımaya başlamıştı ama eğer Chan'ı görürse, Changbin'le beraber ortadan kaybolabilmesi için hızlı olması gerekti.
"Olmaz."
"Abartıyorsun."
Aynı zamanda randevularının içine de ediyordu.
Changbin yanaklarını şişirip Jisung'ın arkasındaki insanlara ondan çok daha rahar bir tavırla bakarak gözlerine yeniden ona çevirdi. "Sadece biz sevgili olduk diyeceğiz, ne var bunda?"
Keşke Jisung da bilse!
"Olmaz."
Sonunda elini bıraktı. Changbin avcunu poposuna silip geri çekildi. "Yirmi dakikadır dikiliyoruz, bir yer bul istersen. Ben de içecek alırım."
Jisung okulun ilk günü bahçede terk edilmiş çocuk gibi kaldı. Chan'a söylemeleri şart değildi. Ama içi rahat etmiyordu. Bilse de bilmese de kötü hissedecekti. Muhtemelen hala içinde bazı hisler barındırdığı için. Ne kadar da bencilce. Sevgilisine haksızlık yapıyordu.
Gözüne bir koltuk kestirdi. Bir başkası kapmadan yetişebilmek için hızla ilerledi. Chan'ı gördü. Koltuğa atlayıp sırtını ters tarafa çevirdi.
"Jisung?"
Arkasındaydı, omzunu dürtüyordu. Jisung'ın gülümseyerek bakmaktan başka bir çaresi yoktu.
"Selam, bro."
"Selam. Fikrini değiştirmişsin."
Bu mutlu bir sırıtış değildi. Ona, fikrinin en başından beri burası ama Changbin'le beraber gelme olduğunu söyleyemezdi.
"Evet. Başka bir arkadaşım çıkalım demişti. Buraya getirdi. Tesadüf yani."
Hem de ne tesadüf. Changbin buraya gelince yalanı da ortaya çıkacaktı. Keşke en başında deseydi. Ama... Zararın neresinden dönsen kar olurdu.
"Hayır, aslında zaten gelecektim ama sana..."
"Önemli değil. Başkasıyla planın olduğu için kabul etmedin. Anladım Jisung ama seninle ben başka bir şey konuşmak istiyorum."
Jisung neden bilmiyordu ama sıçtığını anladı.
"Ne hakkında acaba bu Chan?"
Bro demeliydi, korktuğu başına gelmesin diye.
Chan karşıdaki koltuğa oturdu. Süslenmişti. Jisung'ın gözünden kaçmadı. Bu gece ava çıkar gibi değil de av gibiydi. Çıplak omuzlarına inmiş ceketini düzeltmek için ellerini boynuna çıkardı ama yakasını düzeltmedi. Sadece biraz daha aşağı çekiştirdi. Boynu da kolyesiyle birlikte parlıyor muydu yoksa Jisung'a mı öyle geliyordu?
Bu bir eşleşme çağrısıydı.
Jisung'ın korktuğu başına geldi.
"Sanırım flörtün olması hoşuma gitmiyor ve ben bunun sebebini biliyorum."
Hayır, hayır, hayır.
"Seninle başta senin istediğin gibi olabilir miyim henüz emin değilim ama kesinlikle..." Bu bir düş olmalıydı. Changbin hiç gelmemeliydi. Bunu duymamalıydı. "Seni öpmek istiyorum."
"Anlamadım?"
Chan kesinlikle onu öpmek istiyordu ve kesinlikle Jisung'ı bulmadan içmişti. Saniyeler içinde milletin ortasında yerinden kalkıp Jisung'ın koltuğuna çıkmak ve onu öpme cesaretini elde etmek başka türlü imkansızdı.
Bir karşılık bekledi. Jisung ise aval aval bakıyordu yalnızca.
"Önce siz olduğunuza inanmamıştım." Changbin buradaydı. Jisung geriye doğru çekilmeue çalıştı. Chan da şaşırmıştı. "Artık Jisung'ın üzerinden çekilir misin, Chan?"
Chan dizini indirdi. Kafasına biraz geç tak etti. Ellerinde birer köpüklü bardakla şok içinde ifadesizce dikilmeye devam eden Changbin'e döndü. "Ben sevgilinin o olduğunu bilmiyordum," dedi.
Changbin'in sinirlendiği şey bu oldu. Bardakları sehpanın üzerine bırakıp onu omzundan ittirdi.
"Benim sevgilim olmasının bir önemi var mı? Biriyle birlikte olduğunu biliyordun ama onu yine de öptün."
"Özür dilerim."
"Git lütfen."
Daha en başında tatsız bir akşamdı. Jisung Changbin'le konuşmak istedi ama onu hiçbir şekilde suçlamayan Changbin bu konuda ağzını bile açmayınca kendini çok saha kötü hissetti.
Yalnız kaldıklarında olacakları sezdiğini ama hiçbir şey yapamadığını itiraf etti. Aklında Chan'ın olduğunu söylemesine hiç gerek yoktu oysa. İlişkilerine kaldıkları yerden devam edebilirlerdi. Changbin çok çabuk anlamıştı.
"Kırıldım."
"Üzgünüm. Nude atmak ile aynı şey olmadığını biliyorum. Belki de sadece arkadaşlıkla karıştırıyorumdur." Önemi yoktu. Ne anlamda olursa olsun Jisung'ın aklında başka biri vardı.
"Çok hızlı başlamıştık zaten. Ara vermeliyiz."
☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I ♡ DILFS | 3racha
FanfictionJisung baklavaları göbüşünün altında olan şaşı kaplan dövmeli motorpisikletçi dilf (enerjili) adamlara bayılır ve onların duygusal body builder sevgililerini de kendine düşürür çünkü tam bir gay twinktir. Polyamory 3racha kurgusu. Temmuz, 1071.