answers

237 35 245
                                    

[ Qie ]

aku copy paste je soalan dia ni. so here my answers.

1) dimanakah tempat yg korang menjadi diri sendiri?
~ dlm bilik aku je aku blh jadi diri sendiri.

2) apakh yg berlaku dlm hidup korang yg membuatkn korang lemah?
~ when someone yg prnh ada dlm life aku now dia dh takda. hidup ke mati aku tak tahu la. mls nk amik kesah.

3) siapakah org yg memberikn pengaruh paling besar terhadap diri korang sehingga kini?
~ syaitan. yea, makhluk ni je yg bagi pengaruh negative kat aku. dia la suka hasut aku. but for sure, mak aku yg bagi pengaruh besar kat aku. pengaruh positive n thts it. oh ya, kadang tu org2 yg aku knl pun bnyk bagi pengaruh kat aku.

4) jika korang boleh ubah satu perkara tentang diri korang apakh yg korang ingin ubah?
~ aku nk org selesa dgn aku. no hate, no trust issues and no coldness. aku nak ubah sifat ego dgn heartless aku. tu je.

5) jika korang hnya mempunyai satu hari lgi untuk hidup apa perkara pertama yg korang akn lakukn?
~ aku nak taubat lepas tu aku nk minta maaf kat semua org n most importantly, aku nk minta ampun kat mak ayah aku.

6) apakh korang percaya pada cinta pandangan pertama? wow soaln aye pergh
~ not really. aku pandang org pun tak, cane nak fallin' love at first sight? lol.

7) apa maksud disakiti pada pendapat korang?
~ disakiti means ada someone yg sengaja nak sakitkan kau. aku pun prnh disakiti thts why skrg aku menyakiti. dan aku minta maaf kalau kau tersakiti.

8) brp orngkh crush anda dan senaraikn? ahahaha best kdng ii dpt tnya soaln nih
~ crush? ugh- i hate to talk about this shit. mls nk list kan. bnyk.

9) jika korang adalah seorang lelaki selama satu hari, apa perkara pertama yg akan korang lakukn?
~ buat derk jelah. nk buat apa lagi? lol.

10) apakh perkara yg korang tidak pernh lakukn tetapi korang selalu ingin melakuknnya?
~ suicide? AHAHAHA joke.

11) apakh perkara paling gila yg pernah korang lakukn
~ aku prnh cuba calarkan cermin kereta cikgu disiplin dgn pen. but at the end, aku tk sempat nk calarkan sbb ada pengawas lalu situ. lol.

ada soalan lagi ek?

ahtar : "ni ha." 

12) macam mana boleh terfikir nak buat acc ni ?
~ entah la. sulit utk dijelaskan ahaha.

13) macam mana korg boleh jumpa /kenal apps oren ni ?
~ aku jumpa ahtar dgn nami kat dlm kotak.. ahaha takde ah. aku jumpa ahtar dh lama cuma masa tu ktrg tak rapat sngt. since aku buatkan dia cover book, start dari situ ktrg rapat. nami lak aku knl sbb dia suka main follow org berpuluh kali. dari situ aku mula perasan kewujudan makhluk hensem ini. apps ni aku download sbb cousin recommend.

14) best tak guna app oren ni ?
~ best la jugak. cuma tu ah- aku prnh jumpa org yg annoying. lol. aku tak maksudkan ssape pun. korang yg aku knl skrg ni baik2 belaka.

15) apa reaction korang kalau ada perempuan dlm wp ni mcm flirt ngn korang lpstu confess ?
~ dah knp nk flirt dgn aku? pe je yg aku ada nyah? aku ni harta dan takhta pun takdak AHAHA sape je yg nak? lol.

TRIO TALK Where stories live. Discover now