[ Qie ]
hai.
memandangkan talk ni dh lama dibiarkan berhabuk better update and ckp pasal bnda ni.
terasa nak muntah jugak la bila tgk tajuk tu tapi takpa la, asalkan talk ni ter update.
ideal type aku? oh well, aku bukan la jenis yg memilih sngt.
baca boleh, percaya sikit je.
1. aku suka someone yg tinggi dari aku.
2. pandai ambik hati aku.
3. suka buat lawak sampai aku sakit perut dngr lawak dia.
4. tak memilih bab makanan.
5. gemuk ke kurus ke aku tak kesah asalkan baik hati.
5. penyayang.
7. suka kucing. sbb aku pun suka kucing.
8. merokok? aku tk kesah sbb aku pun merokok gak AHAHA joke. ofc aku tknk yg merokok.
9. dahulukan yg dahulu, belakangkan yg belakang. fhm tak? nth aku pun tak fhm lol.
10. hormat org tua.
11. korang perasan tak yg no 6 takda? LOLk tu je, qie chaw chaw.
next..
[احتر]
yow. assalammualaikum .
betullah apa qie ckp ,benda ni dh berhabuk. berhabuk takbermakna kami stop ,we got our own life right so aku fhm kkdang mood jga slh stu punca bnda ni menyendu .
jap. tajuk chap ni mcm...fuhh .berpeluh aku menengoknya. kang sye bgi ideal type sye kang ,berduyun dtg ujibakat. lol.
aku..takpasti. but en yg aku thu mcmne pun ideal type kau ,dh kalau jodoh en ,kau akn jatuh hati pada peribadi dia bukan takat rupa dia. kadang ii psngn kita ni bertentangn perangai drpd kita sbb maybe saling melengkapi mana yg kurang?
kau taktahu jodoh kau cnne ,so maybe dia ada kt luar sana .and ,just doa je dia okay. dn supaya oneday if korg jumpa ,smoga hati korg kenal satu sama lain.
FUHHH. Manis btul ayat aku HAHAHA.
ha kembali kpd ideal type seorg Ahtar ;;
baca boleh ,percaya ? sye pun xpercaya diri sndiri ,ni apatah lgi awk nk percaya sye dh knp ek ?
١. just be you ,even u r ordinary ,but for me, u gonna be extraordinary.
aku nk terima dia as dia٢. conferm smua sikap yg baik kalau boleh aku nk ada pada dia. tpi manusia en ,ada kekurangnnya gak.
٣. takperlu jdi lawak. sbb sye yg nk amik tugas buat awk ketawa.
٤. kalau boleh ,sila lah pandai masak. org yg pandai masak ni ,bgi aku ,org tu cool
٥. pandai jaga apa yg patut dijaga. awk fhmkn apa mksud saya ? ☺️
٦. ---
٨. --
٩. --
perasan tak nombor ٧ /7 takda ? hshs.
aku x boleh nk describe cnne ideal type aku. sbb i think i don't have any.but i know one thing for sure ,one day if we meet ,i hope i can takecare of u ,do sweet things with u ,make u 'حلال' for me.
sayonara. ahtar ciou ii smbil mkn cincau.
next !
[nami]aku taktau lah nak taip apa ༎ຶ‿༎ຶaku taip jalah apa pun hmm .
一) honest
二)pandai masak weh cuz aku pemalas kau buat lah semua benda,ok kejam
三)Trustworthy
四)boleh tegur aku if aku buat salah
五) otak masuk air macam aku uwu
六) adab kena ada takde pun takpe nanti aku buka kelas kafa kita belajar sama² sbb aku pun kurg adab:)
七)empathy
八) boleh join sekali tengok cita happy tree friends dengan aku
✔️kita hanya mampu merancang Allah yang menentukan
bahasa cina tu aku gugel je ehek:)
YOU ARE READING
TRIO TALK
Randomtiga org hensem, cool and hot di sini. ha sambung. ahtar : "keh aku sambung. ehem ! talk yg drpd kmi bertiga yg kami tiga akn tulis 3 tentng kami 3 drpd kmi tiga org yg bertiga di trio talk mksud tiga sbb kmi bertiga" ahtar : "ha smbung" Nami: " apa...