Part 4

67 8 0
                                    

"Jef mencs meg 🥺🥺" szoltam neki felve ahogy a karjai koze zart. Nagyon romci volt 🥺🥺
"Nem lessz semi baj bby" mosolygott ahogy elengedett. Ekor egy patkany pdament hoza. Jef csak ult tudva h nem lessz roszab, max akor ha elveszit engem. A patkany felmaszot a vallara es elorantot egy kest. Le akarta szurni jefet, de nem engedhetem, megfogtam a keses patkanyt, es megtamadtam. Vergodot a kezeim kozot, tobszor is belemszurt, de en csak vertem a fejet a falba. Mar naggyon sajogot a kezem, tuszta ver volt.
"TE NEVED NE" kialtot felve jef ahogy probalta kiveni a kest a patkany kezebol. Ekor elfordultam es jef fele neztem.
"Barni toltenyen is, en megvedelek." Azal elsotetult minden. Az uccso dolog amit akor halotam az jef szomoru kialtasa volt. A korhazba keltem fel

Jef szemszoge:

Elvitem te nevedet a korhazba, ha meg valaki le akarna tartoztatni ugyis megolom lol mondtam magamban. Sietem vele. Beertunk es lefeketetm ot egy agyra. Vartam es vartam. Ekor hirtelen egy nover lepet be. Ismertem, o volt  dzsane the kiler. A regi csajom.
"Dzsef?" Kerdezte megszepenve.
"Aha" mondtam. Odaugrot hozam es mekcsogolt. Nagyon romantikus volt, de az egyetlen szerelmem te neved. Biztos nem kelne fel pont ilyenlor, szoval visszacsokoltam.

Te neved szemszoge:

Amikor felkeltem jefet es egy novert latam. Csokoloztak. Egy vilag tort bennem ossze, minden amit szerettem odaveszet, a csaladomat is jef miat oltem meg.
"JEF" kialtotam fel konyek kozot.

Jeff de killer x én (PARÓDIA)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant