Szeptember 1, Y/n szemszöge:
Az agyamban fekuttem. Majdnem elfelejtetem h mit is tettunk jef bbyvel a balaton parton. Ma kezdodik az iskola, de csak hajnali harmo van, es nem tok aludni :c UwU kawaii nagyon meno vagyok hogy edd ig fen vok.
Hirtelen jef hangjat hallottam
"Szia bbyborsokutyamacskalabujj" - koszontott mer tutta h fenn vok. Egy talcat hozzot a kezebe.
"Szya jef bby 🥺 UwU OwO" montam naon romantikusan mert nagyon szeretem a ferjem lol.
"Miert nem alszol? Ma iskola 🥺" kerdezte naon romancosan.
"Nem tok :ccc" valaszoltam szonoruan de naon kawiaa hangon.
"Ohh bby 🥺 :c Uwu" leult mellem. "Naon sajnalom, szercsi van" monta es elovete a laptopot. Belepet az adopt meben es gyerekeket scamelt. Naon romantikus embrr 🥺.-tajm skip for 2 óra múlva-
Y/n szemszöge:
Egy picit tutam aludni, de nem sokat mer keszulodnom kel. Elovette m a ruhaimat a szekerenyembol es ez volt a szettem;
Tudom h naon emo 🥺 am megitam a regeli kakaomaz es felszalltam a hatos buszra.
Neztem ahogy a fak elsuhannak az ablakok mogot es a szep tajat, es a lakohazakal teli romantikus betontelepet egy nyormorusagos hely toltote be. Az iskolA.
Beleptem az ajton, es az ismeros falak fogatak. Ismeros arckk, ismeros nyomor lol. Leultem a padomba, es mivel nincsenek baratjaim, ezert elkeztem hosakadimiat nezni mert egy weeb otaku vok. Es nem olyan minta tobbi lany. Bakoguo a masodik legnagyobb crushom jef mogott. Vele senki se erhet fol. Hirtelen ereztem h vki ott al a padomnal. Felemeltem a fejem, es ket ismeros embert lattam. Nekik ez volt az outfitjuk:Hulyen nesztek ki, mer nem voltsk elmok.
"szya luzer" koszont szamanta az idosebbik.
"Taka van vagy demona valtoszok" montam halkan. Mindketen hatraleptek.
"Kuss lol" montda medievalszazlabu. Nagyon felt. Hurtelen kinyitottam a kiskesem. Es leszurtam oket. Mindenki felsikoltot es en elmenekultem.
ESTÁS LEYENDO
Jeff de killer x én (PARÓDIA)
RomanceAnyám beküldött a szobamba. Szobafoksagban vagyok mert eggyest kaptam matekbol. Elkezdek wattpadot olvasgatni. Egy dzseff the killer fanfiction még le van mentve. A könyv egy paródia, felraktam a készítését tiktokra is, kiddos_on_snapchat néven tal...