-Hana-
Esőcseppeket versenyeztetve néztem ki az ablakon át. Útban voltunk hazafele egy élményekkel teli versenyről.
Mellettem 3 csapattársam, Mina, Keila és Chaewon, akit mi csak Lenának hivunk, éppen sztorizgatásba elegyedtek valamilyen srácról, akit a fellépésen szemeltek ki maguknak.
Volán előtt pedig legidősebb tagunk ült, Iseul. Yujin, akit pedig mi csak Liaként említünk, az anyósülésen a rádiót kapcsolgatta, míg végül megtalálta a számára megfelelő zenét. Én pedig túlságosan elmerültem gondolataimban, mivel elég nagy utat teszünk meg Incheontól Busanig. Lassan lecsukódtak szemeim, miközben a többieket hallgattam.
Covercsapatunk 18 taggal rendelkezik és idén augusztusban volt 4 éves évfordulónk. Nem tűnik túl régi csapatnak, ám ahogy megalakult, mindenki aki csak hallott róla, mindenki levolt nyűgözve. Ahogy én is. Éppen ezért jelentkeztem egy évvel később hozzájuk.
Elég profi munkálatok vannak egy-egy felvett cover videóban, kezdve a kamera mozgásoktól a profin betanult koreográfiákig. Youtube csatornánk 500 ezer feliratkozóval rendelkezik, ami elég szép szám, ha engem kérdeztek. Mivel elég jó csapatot alkotunk, ezért sokszor rendezvényekre is meghivnak minket. Ezesetben se volt másképp.
- Hana? - keltett fel kis idő után Mina. Fáradtan néztem rá a nálam 4 évvel idősebb szőkére festett hajú lányra. - Megmutatod a felvételeket? - kérdezte, majd bólintva kivettem a kamerát a tokjából, majd átadtam nekik. Igen, mivel Itzy mendley-nél döntöttek, így én aszisztáltam, ők pedig letáncolták a megadott időt. Nem is bánom, hogy ebben nem vettem részt, mivel amíg ők a Dalla dallát tanulták, én végre rátudtam beszélni Minsut egy Blue rose coverre. Így hát összeszedtünk a csapatból még 8 embert és nekiálltuk az Up10tion covert tanulni.
- Lena, a fáziskéséseiden még mindig dolgoznod kéne. - állapitotta meg Keila a felvételt bámulva.
- Nem is igaz! Tökre szinkronban mozgunk. - vetett ellen a "vádlott". Végül én is odahajoltam a videókamerához, hogy a többiekkel nézhessem.
- Figyeld az átmenetet, valami hihetetlen! - szólt kissé túl izgatottan Keila. Kis hiperaktiv tagunk nagyon élte a pillanatait.
Igaza volt. Az átmenet az It'z summer és a Dalla dalla közt tényleg jól meg lett mixelve. Összesen 3 számot kellett választani egy kpop előadótól a kritéria szerint és ki is lett kötve, hogy idén, 2019-ben debütált bandák közül lehet csak választani, mivel ez volt a műsor témája.
Dalla dallát az Icy váltotta, majd mikor az is lement, előre adták Liának, hogy ő is lássa. Míg a többiek tovább beszélgettek, én ismét lehúnytam szemeimet. Nem tehetek róla, az autózgatások mindig elálmosítgatnak.
***
- Nem! Bárhogy próbálom, nem működik! - hasított fülembe Iseul pánikoló hangja.
- Húzd már be a kéziféket! - ordít Mina mellőlem. Kérdőn körbenézek, hogy mégis mi történik. Mindenki ijedt állapotban fogja a biztonsági övét és vár, hogy mi fog történni.
- Mi ez a felfordulás? - kérdezem meg a többieket, hátha kapok valami értelmes választ.
- Meghibásodott a fék, Iseul meg nem tudja használni a kéziféket. - magyarázta Mina.
- Tudnám használni a féket, ha áttudnék menni a külső sávba! - akadt ki mégjobban.
- Mondtam, hogy ne Szöulon keresztül jöjjünk! Én mondtam! Sose hallgattok rám! - visította Lena.
- Iseul! Piros a lámpa! - kiáltom ijedten, mert egyre jobban közeledtünk az előttünk álló teherautóhoz. Iseul az utolsó pillanatban elfordította kormányt és meghúzta a kéziféket.
Amint végre megállt az autó, nagy kő esett le mindannyiunk válláról. Aprót sóhajtva néztem végig mindenkin.
- Mindenki jól van? - kérdezett körbe Iseul mindenkit, mire egy aprót bólintottunk. - Lia? - nézett a mellette ülőre, aki valószínüleg sokk hatása alatt lehetett, mivel nem reagált semmire. Kicsatoltam magam, hogy megnézzem, minden rendben van-e vele, viszont ezután olyan gyorsan történt minden, hogy nem emlékszem sokra.
***
- Hwanhee-
Hazafele is zsongott a kisbusz, úgy mint a vidámpark fele, vagy mégjobban. Izgatottan beszéltünk ki mindent és mindenkit a kis kiruccanásunkon. Menedzserünk már nem bírta a hangzavart, így néha hátra szólongatott, hogy ne zsivalykodjunk annyit, mert nem tud koncentrálni a vezetésre.
- Bitto valami fenomenális volt. Ott sikonyált a fülembe. - röhögött Gyujin a fülét fájlalva.
- Tisztán hallottam, pedig elől ültem Hwanhee-vel, ti meg hátul tőlünk 4 ülésnyire. - értett egyet Xiao mellettem. - Hwanhee meg azon röhögött ahogy Bitto ilyet szól: "Csak a hurkot ne csak a hurkot ne!"
- Nem tehetek róla, úgy hangzott, mintha valaki éppen akasztaná szerencsétlent. - röhögtem felidézve.
- Engem meg elhagytatok. Ott kerestelek titeket a szuvenír boltok előtt. - panaszkodott Jinhoo.
- Pedig nem nehéz megtalálni minket. Csak kövesd Hwanhee harsongó hangját. - ajánlotta Xiao nevetve.
- Igen és Xiao nyerítéseit is figyeld ilyenkor. Szerintem tőle zengett a helyiség. - vágtam vissza "harsongva", mire a maknae csak megütötte vállamat.
- Én fel is vettem azt, ahogy Bitto nyavajog a hullámvasúton. - vette elő Kogyeol a zsebéből a telefonját, amit hátraadott nekünk, hogy megcsodálhassuk Bitto hyung szenvedő arckifejezését, amihez sikítások is társultak.
- Olyan butyuta fejet vág, mint egy fuldokló teknős. - néztem a telefon képernyőjén lejátszódó videót, Xiao pedig mellettem röhög megjegyzésemen.
- A teknős tudtommal vízi élőlény. - mondta sértetten Bitto.
- Tudok egy olyat, aki egy kanál vízben is megfulladna. - kacsint rá Gyujin szórakozottan.
- Ezt többet ne csináld. - teszem fel a kezem, szemeim pedig kiégtek a látványtól. - Ne kacsints, mert nem áll jól, főleg ha ki is dugod hozzá a nyelved. - teszem hozzá sírva-röhögve.
- Hé, sárgára váltott a lámpa. - mondta előre a sofőrnek Kuhn a meglátását, a sofőr viszont csak legyintett.
- Az még nem volt piros, csak sárga. - hagyta ennyiben, majd csak annyit érzek, hogy ránt egy nagyot a kormányon. Biztonsági övemért nyúltam reakció gyanánt, mivel én voltam az egyetlen aki nem volt becsatolva, viszont a koccanás túl gyorsan történt, hogy eleve felfogjam a dolgokat. Fejemet az előttem lévő ülésbe vertem, aminek volt akkora csapódása, hogy eszméletem vesztettem.
YOU ARE READING
Segítség, Kpopsztár lettem!
FanfictionLee Hana egy 17 évét betöltött gimnazista, aki oda-és vissza van kedvenc kpop együtteséért, az Up10tionért. Legjobb barátjàval végre eljut egy koncertjükre, ám ezt az időszakot követően a lány élete a feje tetejére áll. Sztori egy meggondolatlan kív...