•Prolog•

417 33 4
                                    

- Na pewno nie wrócisz już do wioski?-spytał z nadzieją blondyn.

- Tak, podjęłem już decyzję i nic jej nie zmieni.-odpowiedział poważnie czarnowłosy.
- Rozumiem ale obiecaj mi coś.

- Co takiego?

- Że się jeszcze zobaczymy Sasuke.

- Nie mogę ci tego obiecać Naruto.

  Blondyn spojrzał na swojego rywala z bólem w oczach.

- Dzieciaku, to idealna okazja do opuszczenia wioski.-odezwal się w umyśle niebieskookiego dziweięcioogoniasty demon.

- Masz rację, chociaż wolałbym żeby odbyło się to w innych okolicznościach.

- Sasuke, pomożesz upozorować moją śmierć?

  Czarnooki stał sparaliżowany, ze zdziwienia, słowami blondyna. Nie wiedział o co mu chodziło. Może się przesłyszałem?- pomyślał Uchicha.

- Co mam zrobić?

- Upozorować moją śmierć.- odpowiedział spokojnie.- Chodzi o to że chcę opłacić wioskę bez ogona goniącego za mną.

- Ale dlaczego chcesz opuścić wioskę? Przecież chcesz zostać Hokage, to twoje marzenie.

- Mi nigdy nie uda się zostać Hokage.

- Niby czemu? Zawsze mówiłeś że nim zostaniesz.

  Ku zdziwieniu bruneta Naruto się roześmiał.

- Myślisz że rada by na to pozwoliła?- spytał nadal rozbawiony. - Myślisz żeby się zgodzili aby ich broń ostateczna została przywódcą wioski?

- Jaka broń ostateczna? O czym ty mówisz baka?

- Jak się kiedyś jeszcze spotkamy to ci to wyjaśnię. Chyba że sam dowiesz się wcześniej.

- Ale dlaczego nie chcesz mi tego powiedzieć?

- Ponieważ jest to tajemnica wioski. Drugi powód jest taki że przynajmniej będziesz mieć motywację żeby się jednak ze mną jeszcze spotkać.

- Dobrze, pomogę ci.

- W takim razie musimy zrobić ty małe pobojowisko, żeby wyglądało to tak że zaciekle walczyliśmy.

  Po kilku minutach dolina wyglądała jakby naprawdę odbyła się tam walka na śmierć i życie. Kilka dołków po użytych technikach, porozrzucane i lekko przytopione, dzięki techniką ognia, kawałki skał.

- Tyle wystarczy, resztą zajmę się już sam, ty ruszaj w swoją stronę.

  Sasuke nic mu nie odpowiedział, jedynie kiwną głową i ruszył w kierunku kryjówki Orochimaru. Kiedy oddalił się na wystarczająca odległość Naruto zdjął swój Hitai-ate i uderzył w niego swoim kunaiem powodując jego roztrzaskanie.
 
  Kolejnym krokiem było głębokie cięcie wzdłuż ręki i upuszczanie krwi do jednego z powstałych wgnieceń w ziemi. Następnie od krateru wyznaczanie krwawej ścieżki w kierunku rzeki.

  Gdy skończył z nieba zaczął padać deszcz. Krople wody ciekły po zaleconej już ręce.

- Naruto, pospiesz się. Wyczuwam zbliżającą się chakre.

- Hai.

- Ukryj już swoją chakre. Dzięki deszczowi trudniej będzie wyczuć twój zapach ale dla pewności przepłyń kawałek rzeki.

~ ~ ~ ~ ~

  Witam ponownie po prawie 5 latach mojej nieobecności. Zdaję sobie sprawę że to szmat czasu ale wróciłam, a przynajmniej staram się wrócić. Stwierdziłam że nie mam serca porzucać tej historii mimo tak długiej nieobecności. Zwłaszcza że cały czas widzę nowych czytelników którzy gwiazdkują opowiadanie i je komentują. Tak więc dla was ponownie spróbuję swoich sił w pisaniu.

  Na razie mam pierwsze 6 rozdziałów poprawione w starym zeszycie i przepisuje je aktualnie do nowego z uwzględnieniem  wszystkich poprawek a następnie będę je przepisywać tutaj.

  Starą wersję zostawię żebyście i wy mogli zobaczyć małe jak i duże zmiany w historii. •Nowe rozdziały będą oznaczane w taki sposób

  Niestety jako że na przestrzeni czasu zgubiłam generalny plan fabuły historia będzie pisana z elementów, które pamiętam jak i tych nowych. Z tego względu na pewno nie będą to rozdziały dodawane w szybkim tempie.

  Proszę w tej sytuacji was o wyrozumiałość zwłaszcza że mam już swoje lata, pracę i zajmowanie się domem (jako że mieszkam sama wszystkie obowiązki spadają na moje barki). Nieraz pewnie po mimo chęci do pisania będę zmęczona po pracy i ogarnianiu domu.

  To wszystko co chciałam wam przekazać, dziękuję za wszystkie wiadomości nie ważne czy te w komentarzach czy pisanych osobiście do mnie. To dzięki temu że widziałam że dalej ktoś to czyta, postanowiłam wrócić. Tak więc możecie być z siebie dumni.

  Dziękuję za uwagę i do zobaczenia w kolejnych rozdziałach.

^^



To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 23, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zapomniane Życie [Naruto ff] [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz