FİNAL

20 2 0
                                    

Çok fazla içmiştm. Sızıp kalıverdim...

Bahar'ın anlatımıyla

Gözlerimi açtıgımda yerdeydiiim! Etrafa bakındım, bad boyumu göremeyince biraz telaşlanmıştım. Ay noluyo noluyoooo!? Bn bunları düşünrkn kapı çalıverdi!?

Açtığımda kapının önünde yakışıklı 1 kargocu çıktı karşımaa! Ve önünde de bir kutu vardı. "Bahar Kandan?" dedi. "Buyrun beniiiiim" dedim "şuraya bi imza at kız" dedi ve elindeki kağıdı uzattı. taam dedim ve imzaladım kutuyu içeri top fırlatır gibi fırlattı.

İçinde ağır bişi olduğu kesindi...

Açtığımda karşımda ne göreyim? kör olaydım! dedim açtığımda yakışıklı bad boyum içindeydiii!

kartonun içinden çıkıp dışarı çıkto. Ve kargocuyu dövdü. Eve geri girdi. "NAPTIN SEN" dedim sinirle. içimi rahatlatan bir ses tonuyla konuştu. "Merak etme, kağıt ağaçtan yapılıyor..." dedi. İyi ki vardı, içim gerçekten rahatlamıştı...

Kargocu nun son görüntüsü...

Kargocu nun son görüntüsü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kemal'in anlatımıyla

Bahar bana çok aşıktı... Ama ben ona aşık deildim. Ketçap reklamındaki kıza aşık olmuştum. Gözlerim ondan başkasını görmüyodu kız. Bunu bahara sölemem gerekiodu, ama nasl...

Cesaretimi topladım ve "Bahar... Ben, sana-" sözümü keserek, "BENDE SANA!" ded, ve boynuma yapıştı. o sarılırken ben odun gibiydim. yaşam belirtisi bile vermiyodum.

"BAHAR YANLIŞ ANLADIN AŞKIM!" dedim. "Ben sana aşık deilim karıcım" dedim, yıkılmıştı "NE" diyebildi sdce. "Anladım " dedi. "Taam ozmn seni evine bırakıyım. hazır bırakmışken annenden isteyiveririm." dedim

Bahar'ın anlatımıyla

Gülümsedim ve kafamı taam anlamında salladım. annemle babam evlendikten 2 hafta sonra tanışmışlardı. ayrıca babam annemi evlendikten 2 gün sonra görmüş. İlk görüşte aşk derler ya hani, onun gibi bişiydi anamla babamın ki. tıpkı ben ve kemalim gibi...

2 hafta sonra

"Aşkolotomm, hazır mısın?" dedi kemalim. "HAZIRIMM" dedim. bugun kemalimle balayına gidiyokk!

MUTLU SON

OF, yazarken sıkıldım be! O yüzden çabuk bitirdim. Yeni bir kurgu yazıcam yakın zamanda bu alıştırmaydı. Not: Yeni kurgu daha mantıklı olcak... GAT! Geçmişin Acı Tebessümü kitabımızı canımız cigerimizi okudunuz muu? canım kardşm NİSAMMM tarafından yazılmıştır kitap kısaca müqtür yeni bölümler hız kesmeden gelmeye devam etmektedir... Yeni kurgu gelene kadaarr bb ALLAH'A EMANET OLUN SAĞLIKLI KALIN! <3

Mafya Sevgilim (İroni Amaçlıdır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin