הקדמה והסבר

89 6 21
                                    

אוקי אז, שלום לכולם.
אני ישבתי לתומי בחדר וצבעתי דף (אל תשאלו למה), ואז חשבתי לעצמי; 'אולי להכין ספר שבו הקוראים ימשיכו את הסוף?'
עוד רגע אני אסביר את זה שיהיה יותר ברור, לבינתיים אני אסביר משהו אחר.
בסיפור הזה אני מנסה לעזור לכם להתגבר על הפחד מלעלות סיפורים כאן בווטפאד, ועל הדרך אולי זה יעזור גם לי.

ועכשיו להסבר, אני אכתוב פה התחלה של סיפור, ואתם תצטרכו לסיים אותו.
זה לא חייב להיות סיפור ארוך, הכוונה היא ליצור סיפור קצר. להתחיל מקטן ואז להמשיך לגדול.
כמובן שגם אנשים שכותבים כבר סיפורים בווטפאד ומנוסים בזה יכולים להצטרף, אני לא מנדה אתכם, אז תרגישו חופשי לכתוב גם.

כל פעם אני אעלה התחלה של סיפור, ויהיה לכם אפשרות לשלוח את ההמשך עד לתאריך מסוים ואלי לפרטי.
ברגע שהתאריך הגיע, אני אתחיל לעלות פה כל יום המשך של מישהו אחר.
כמובן שאכתוב מי הכותב, אז מי שלא רוצה שידעו שהוא זה שכתב (למרות שאני ממליצה לכם כן להשאיר את זה ידוע ולא להיות אנונימים) אז שיכתוב לי ואני אכתוב שזה מישהו אנונימי.
ולכל מי שנלחץ, אני לא מבקשת את השם האמיתי שלכם, אלא פשוט אכתוב את המשתמש שלכם, אז אתם יכולים להיות רגועים.

אני אשתדל לכתוב התחלה שיכולה להפוך לכל ז'אנר שאתם רוצים, אז תנו לדמיון להתפרע.

עוד משהו אחד חשוב לפני שמתחילים:
אני לא מסכימה להודעות מעליבות, אם אני אראה תגובה מעליבה אני אדווח עליכם.
המקום הזה אמור להיות מקום בטוח להתחיל לכתוב סיפורים, אני לא אסבול מישהו שבא לכאן בכוונה לפגוע.
אז מי שכאן בשביל לרדת על אחרים, שיצא!
אין לכם למה להיות כאן

טוב אז, תגללו למטה כדאי לקרוא את ההתחלה של הסיפור הראשון (בכל תחילת סיפור יופיע התאריך שבו אני סוגרת את האפשרות לכתוב המשך ותצטרכו לחכות לסיפור הבא).

נ.ב. אנשים, אני ממליצה לכם לעשות את זה. זה יכול לעזור מאוד.
אני לא שופטת אף אחד, תאמינו לי, אין בן אדם עם דמיון יותר פרוע ממני.
בקיצור, מחכה לכם.

נ.ב.ב. (או איך שלא כותבים את זה) זה הדבר הראשון שאני מעלה פה בווטפאד, סוו, אל תצחקו עלי😜👍

ואני אפסיק לחפור, בבי👋

סיפור קצר שלכםWhere stories live. Discover now