נ.מ. כללית
"היי, לי! חכה לי" קרא רן.
"תרוץ מהר יותר, אנחנו נאחר" קרא אליו בחזרה ליאו.
הבנים הגיעו לכיתה מתנשמים, הם איחרו.
רן פתח את הדלת וכל הכיתה הסתכלה על שני הבנים התשושים.
"רן, ליאו. איחרתם, שוב" אמרה המורה יעל.
"סליחה המורה, לא נעשה את זה שוב" ענה לה ליאו.
"זה מה שאתם אומרים כבר שבוע, טוב לא משנה, לכו שבו במקום" אמרה להם יעל המורה, כבר מיואשת מלהעיר להם.
השיעור התחיל ורן וליאו לא הקשיבו, רן כל הזמן דיבר עם ליאו וגרם לו לאבד את הקשב למורה.
פתאום היה צלצול וכולם יצאו מהכיתה אחרי שעתיים של שיעור עברית.
"היי לי, בוא נלך לאכול" אמר רן, קורא לליאו בשם החיבה שלו, וליאו ענה בחזרה "אני בא".כשהם הגיעו לקפטריה, הם לקחו מגש והתיישבו במקום הקבוע שלהם.
בזמן שאכלו, הם ראו נער נכנס לקפטריה. הם לא ראו אותו אי פעם בבית הספר והניחו שהוא תלמיד חדש.
"תגיד, אתה יודע מי זה הנער הזה?" שאל ליאו.
"אין לי מושג, אבל תכף נגלה." ענה רן.
"מה? למה?" שאל ליאו ורן ענה לו "מאחורייך לי".
"שלום לי" נשמע קול מאחורי ליאו והוא הסתובב ישר, ואת מי הוא ראה אם לא הילד החדש.
"אני ליאו" ענה, "לי זה רק שם חיבה שחברים שלי המציאו.
"אוקי לי" אמר הנער החדש, "נעים להכיר".
"נעים להכיר גם אותך" ענה לו ליאו.
"הלו, גם אני קיים!" קרא רן שצפה בשיחה שלהם מהצד.
"סליחה רן" אמר ליאו.
ולפני שרן הספיק לענות, היה צלצול.
"טוב, אז ביי לי, ביי רן. מקווה לראות אתכם באחד השיעורים" אמר הנער החדש והלך.
"אוקי, זה היה מוזר" אמר ליאו.
"מסכים במאה אחוז" ענה רן, "אבל בוא נלך לכיתה שלא נאחר".הם נכנסו לכיתה והתיישבו במקומות, המורה נכנסה והקריאה שמות.
בסוף ההקראת שמות המורה דפנה אמרה "טוב תלמידים, הגיע אלינו תלמיד חדש, קבלו אותו יפה בבקשה".
"אתה יכול להיכנס" קראה דפנה לכיוון הדלת, וממנה נכנס התלמיד החדש.
"שלום לכולם, אני..."______
אוקי, אז זו הייתה תחילת הסיפור הראשון.
תתפרעו עם הדמיון, זה יכול להיות רומנטיקה, אקשן ומתח, על טבעי ועוד.
מקווה שזה הלך בסדר, את השם של הבחור החדש אני משאירה לכם וכך גם את הגילאים ואת כל שאר הפרטים שעולים לכם לראש.תאריך סיום שליחת ההמשך שלכם הוא 1.11.2021
אם אני אראה שהרבה שלחו לפני אז אני אסגור את תאריך השליחה מוקדם יותר, פשוט זה בטח יקח זמן לראות את הסיפור הזה.נראה לי שזהו, אז, להת'👋
YOU ARE READING
סיפור קצר שלכם
Casualeרוצים לעלות סיפור בווטפאד אבל מפחדים? אני כאן בשביל לעזור, כנסו ותגלו איך זה יעבוד כל הזכויות שמורות לכותבי הסיפורים, אין אפשרות להעתיק בלי אישורם!!!