ilk hikayem iyi okumalar :)
sıkılmıştım insanların sürekli beni yüz üstü bırakmalarından , sürekli yüzüme gülüp arkadan iş çevirenlerden, peçete gibi sevgili değiştiren arkadaşlarımdan sıkılmıştım artık yüz üstü bırakılmak istemiyorum ve değişmeye başlıyacağım beni zaten hep terk ediyorlar onlara sert davranıp samimi olmassam beni terkedecek arkadaşım olmazdı.
okulların açılmasına 1 hafta vardı~1 hafta sonra ~
sabah olmuştu annem hızla odama girip perdeleri açtı
"başak kızım kalk hadi bugün pazartesi ve okulun ilk gıünü""anne 5 dakika daha"
"olmaz kalk hadi."
yataktan kaltım annem hala söylenirken
" Why me Why" dedim sesim sadece benim duyabileceğim bir seviyedeydi.
üstüme birşeyler geçirip kahvaltıdan sonra okula gittim ilk gün diye mini etekler şhortlar fln ben sadelikten yanaydım. siyah pantolon üzerinde yırtıklar ama geniş yırtıklar değil üzerine beyaz bir t-shirt üzerinde siyah iri yazılarla 'hate school' yazıyordu.***
tören bittikten sonra yavaş adımlarımla sınıfa doğru ilerlerken bir yandanda 'artık değişim başlasın' diye mırıldanıyordum sınıfa girdiğimde çoktan herkes ikişerli arkadaş grupları kurmuşlardı bile gözüme en arka sırayı kestirdim ve siyah çantamı karşıdan sıraya fırlattım Allahtan yere düşmedi sonra bütün gözlerin üzerimde olduğunu farkettim. suratım sert ve çekici bir ifade takınırken içeriye eli cebinde uzun boylu buğday tenli hafif saçları dikik kas çuvalı bi oğlan girdi.
"bu çanta kimin?"
"benim" sert bi ifadeyle bana bakan gözlerine baktım.
"kaldır"
"neden"
"ben oturacağım çünki"
"ilk ben geldim"
"sana kaldır dedim!" git gide sinir kat sayım artmaya başladı ama o benden daha sinirliydi yumruk yapmış elleri dövmeyle donatılmış adeta göz alıcı ve müthişti.
"kaldırmazsam ne olur" artık burnundan soluyordu arkasına döndü ve yürümeye başladı.
"geri döndüğümde o çanta orda olursa adını oruspu olarak yayılır!"