Deel 5 💕

289 7 1
                                    

Milo: Holy shit deze 2 zijn nog erger dan Koen en Jamie!
Charlotte: Hey Liek heb je nog zo'n setje met handboeien?
Lieke: Nee maar ik weet wel wat anders😏

Lieke fluistert wat in het oor van Raoul. Ineens word Matthy van de bank afgetrokken door Raoul. En niet heel veel later ik door Lieke. Ik kan niet meer zien wat die 2 gaan uitspoken want ik krijg een theedoek voor mijn ogen. Ik hou mijn handen maar voor me uit om te zorgen dat ik nergens tegen aan loop. Ik word naar voren geduwt en ineens voel ik een gespierde borst tegen mijn handen aan. Ik hoor dat ze met tape aan het kloten zijn en nog geen seconde later voel ik dat tegen iemand aan word getapet. De blinddoek word van mijn hoofd af getrokken en ik kijk recht in zijn oceaan blauwe ogen. Ik hoor Lieke keihard lachen en als ik naar links kijk zie ik haar foto's maken van ons.

Charlotte: Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga slapen!
Milo: Ik ga mee😏
Raoul: En we kunnen deze 2 maar beter even alleen laten!
Lieke: Inderdaad
Y/n: Maar hallo hoe gaan we nu ooit nog los komen?
Robbie: Gewoon teamwork!
Jamie D: Dat kunnen jullie wel toch?

Iedereen loopt met een grijns op zijn gezicht naar boven. Daar sta ik dan met mijn handen op Matthy's borst. Ik heb nu pas door dat ze gewoon zijn shirt hebben uit gedaan!

Y/n: Hebben ze nou gewoon jou shirt uit gedaan?!
Matthy: Ja die Lieke is echt ongelofelijk
Y/n: Inderdaad maar zullen we proberen los te komen want ik ben eerlijk gezegd best moe!
Matthy: Ik ook
Matthy: In de keukenla ligt een schaar en mesjes misschien kunnen we daar wat mee?
Y/n: Ja goed idee!

Hai hutserige hoertjes van me!
Willen jullie 🌶spice🌶???
Xx mij

Matthy my man💞Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu