Matthy maakt met het mesje langzaam jullie benen los van elkaar. "Zal ik weer normaal op de grond gaan staan?" vraag ik. " Is goed maar zullen we even op de bank gaan zitten want anders vallen we misschien weer?" zegt Matthy " Ja dat is een goed idee!" zeg ik. Jullie strompelen naar de bank en matthy gaat zitten. Jij zit op zijn schoot met aan elke kant een been. Matthy gaat verder met de tape en na 5 minuten zijn jullie eindlijk klaar. "Eindelijk! Die tape op je blote huid doet echt fucking veel pijn!" zegt Matthy terwijl hij zijn nek achterover gooit. "Oh ja dat snap ik gaat het? vraag ik bezorgd. "Nee mag ik er een kusje op?" zegt Matthy met een pruillip. Ik begin kusjes te geven op zijn borst en de zijkant van zijn buik. "Al beter?" vraag ik. "Ja veel beter ik heb alleen nog een beetje last van me lip." zegt Matthy met een grijns op zijn gezicht. "Dan moet daar ook maar een kusje op!" Ik hoef niet lang na te denken en leg meteen mijn lippen op de zijne. Een kus gaat over in een tongzoen en het lijkt erop alsof Matghy er geen problemen mee heeft. Ik wil meer. Ik wil hem. Ik begin aan zijn gulp te zitten maar Matthy houdt me tegen. "Oh sorry" zeg ik met een hoofd zo rood als een tomaat. "Oh nee nee ik vind het hardstikke leuk maar kijk eens achter je." zegt Matthy. Ik kijk achterom en zie een camera recht op mijn smoel. "Wat zijn het toch een viespeuken!" zeg ik. Matthy lacht om mijn opmerking. Ik stap van zijn schoot af en steek mijn hand uit. Hij pakt mijn hand en ik trek hem uit de bank. We lopen naar Matthy zijn slaapkamer. Matthy trekt zijn broek uit en gaat in bed liggen. Ik ga bij hem liggen. Hij trekt me naar hem toe en ik ga op zijn gespierde warme borstkas liggen. "Weltruste y/n" zei Matthy. "Weltruste kwalletje" zei ik terug.
Hai hutserige hoertjes van me! Sorry dat het zo lang duurde voor een nieuw deel maar ik moet dinsdag weer naar school dus ik geniet nog volop van mijn vakantie.
Zal ik y/n een naam geven of het gewoon bij y/n houden? En als ik haar een naam geef wat zou het dan moeten zijn?
Xx mij