Lieke en Raoul!
Lieke lag in de armen van Raoul en samen zaten ze in het zwembad! Ik keek Matthy aan en hij lachte terug. En voor ik weet hang ik over Matthy zijn schouder en lig ik ook in het zwembad.Y/n: Nee nee Matthy niet doen!
Schreeuw ik nog maar het was al te laat. Niet veel later lagen Robbie, Koen, Milo, Jamie O, Jamie D en Charlotte ook in het water. We speelden nog een beetje in het water maar na een half uurtje werd het te koud dus ging iedereen eruit. Alle andere gasten waren inmiddels al weg. Er lagen nog wat handdoeken in het tuinhuisje. Iedereen was een beetje opgedroogd dus gingen we allemaal naar binnen. Iedereen ging even douchen en omkleden bij zijn vriend of vriendin. Ik stond toen alleen samen met Matthy in de woonkamer. Ik stond helemaal te bibberen van de kou.
Matthy: Heb je het koud?
Y/n: J ja
Matthy: Hier mijn truiHij trok zijn trui uit en zijn shirt ging mee omhoog. Ik keek naar zijn gespierde bovenlichaam. Ik kon er niets aan doen! Ik bleef maat staren.
Matthy: Kun je het zien?
Y/n: Oh sorryZei ik met een rood hoofd. Matthy zei niets en liep naar mij toe met zijn trui. Hij gaf hem aan mij en hij draaide zich om.
Y/n: Waarom draai je je om?
Matthy: Zodat jij je om kan kleden.
Y/n: Oh lieverd je hoeft niet om te draaien ik heb jou net toch ook gezien!
Matthy: Zeker?
Y/n: 100%Matthy draaide zich om en genoot van het uitzicht. Ik trok zijn trui aan en rook eraan. Hij rook heerlijk naar zijn parfum. Ik stond nu in mijn string en een heerlijk ruikende trui tegenover Matthy. De jongen waar ik stiekem gevoelens voor heb.
Matthy: Zullen we maar snel een broek voor jou gaan zoeken. Anders gaan de andere rare dingen denken.
Y/n: Haha ja is goedMatthy liep naar een kamer en ik liep achter hem aan.
Hai hutserige hoertjes van me!
Weer een nieuw deeltje!Vergeet geen sterretje achter te laten!! <3