Hiç sigaranın dumanıyla konuşan birini gördünüz mü? Veya hiç sigaraya derdini anlatan birini gördünüz mü?
Aslında çok iyi biriydi kendi halinde, hafiften karizmatik, cömert, kibar. Ama her şeye rağmen terk edilmişti. O çok sevdiği kadını kaybetmenin adına içinde hafif buruk bir acı vardı. Ve devam etti;
-Gerçekten de sevmiştim, peki ne uğruna ?
-Gerçekten de benim, onu sevdiğim gibi o da, beni sevdi mi ?
İçin için ağlıyordu, bir an durdu ve akan gözyaşlarını sildi.
Hayatını adadığı kadın artık yoktu. Artık onu öpemeyecek, sarılamayacak ve gülen gözlerinin içine uzun uzun bakamayacaktı.
Gerçektende "Yalnızlık" böyle bir şey miydi. ? Ne yapacağını şaşırmıştı.
Karanlık sokaklarda yürüyordu, bir elinde içkisi diğer elinde sigarası aşkına içiyordu.
Kalbi acıyordu, vücudunun her bir noktası acıyordu artık ne içkinin ne sigaranın tadını hissetmiyordu, hissizleşmişti.
Gecenin rüzgarı sokakların sessizliğini bozuyordu o kadar yalnızdı ki içkiyle ve sigarayla konuşuyordu, delirmişti.
Gerçekten sevdiği kadının onu terk etmesi, onu bu denli duyguların içine sokabiliyor muydu?
Kadınını, en büyük aşkını çok özlüyordu.
Sarhoş olmuştu, başı dönüyordu gökyüzüne baktı ve ardından bağırdı;
-Tanrım! Bu cezayı çekicek ne yaptım söyle, Tanrım söyle!
Net bir şekilde dile getirdi;
-Bir defa sevmek bin defa ölmekmiş...
Durmak bilmeden yürüdü kapkaranlık sokakta, ilerliyordu birden durdu, başı dönüyordu, midesi bulanıyordu birden yere düşüverdi.
Aslında o kadarda kötü değildi. Elbet karşısına yeni bir kadın çıkacaktı ama o da onun gibi olabilir miydi ?
Her şeyin bittiği o andı işte. Yalnızlığın bir çaresi yoktu. İşte yalnızlık böyle bir şeydi. Dipsiz bucaksız insanın ne yapması gerektiğini bilmeden yaşamaya devam etmesi ve hayatın hiç bir anlamı olmadan ömrünü sürdürmesi demekti.
Sarhoş ağızıyla;
- Evet sevdim hemde çok sevdim. Sevdim de ne oldu ?
- Ben terkedilmeyi hakedecek ne yaptım ?
- Demek ki onu yeteri kadar sevmemişim, ona sevgimi hissettirememişim yazık, çok yazık.
Artık o yaşayan bir ölüydü. Sadece nefes alıyordu ve sevdiği kadın ona dönene kadar hayata geri dönemeyecekti.
Sadece Nefes Alacaktı...
O Hep Yürekten Sevmişti Ve Daima Sevecekti...