Seher Kerimoğlu: Kendisi bir çocukları seven çocuk doktorudur. Ev arkadaşı Arzuyla yaşayan bir kadın. Güçlü bir kadın rolüyle hayat vereceğim ( dizide olduğu gibi değil😁) Yaman'ın hayatına girmesiyle her şey bambaşka olucak...
Yaman Kırımlı: Kendisi bir mühendis, inşaat mühendisi. İş arkadaşı Cem ile şirket yönetiyor. Cem hem iş arkadaşı hem de çocukluk arkadaşıdır. Agresif, sert rolüyle hayat vereceğim. Tam bir işkolik bir karakter. Seherin hayatına girmesiyle her şey bambaşka olucak...
Arzu Akan: Kendisi bir doğum doktorudur. Her gün yeni mücizlerle karşı karşıya kalan bir kadın. Ev arkadaşı Seherle yaşıyor. Karakter çok sevimli bir kadın saf özellikli. Bağzı süpriz karşılaşmayla hayatının bambaşka olacağı...
Cem Kara: Kendisi inşaat mühendisidir. Çok sevimli,çok yakışıklı, eğlenmesini bilen,Yaman'ın zıttı olan bir karakter. Çocukları çok seven iyi bir baba olmak isteyen bir adam. Sürprizlerle dolu bir hayat bekliyor...
Nedim: Yaman Kırımlının avukatıdır. İşinde iyi olan bir avukat. Karakterimizin en kabaran özelliği sevgiden geçiyor. Hayatına bağzı sürprizler değinilecek...
Zuhal: Kendisi bir savcıdır. Buna yazacak bir şey bulamadım sonra belirleriz hikaye içerisnde😁😁
Kerim Kırımlı: Yaman'ın tek yeğeni 6 yaşında bir erkek çocuğu. Yakışıklı erkek çocuğu profili olan bir çocuk göz rengi kahverengi düz saçlı bir çocuk. Evin neşesi neşe saçan bir çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucize Aşk💫
FanfictionBir tarafı karanlık bir tarafı aydınlık olan bir aşk hikayesi ve bir tesadüf karşılaşmaya başlayan sürükleyici, efsane #sehyam aşkıyla karşınızdayım umarım beğenirsiniz ❤️