Seher: Yamann?
Kerim: amcaa çok korkuyorum.
Yaman: tamam aslan parçası geçti.Kerim amcasına sarılır. Yaman sonra Kerim'i dışarı çıkartır. Çiçek alır ve sarılır. Yaman Seher'e dönerek
Yaman: iyi misiniz?
Seher: iyiyim iyiyimYaman yerde oturan Seher'e elini verir. Seher önce Yaman'a bakar sonra elini ona verir. Eli sımsıcak olmuştu. Ayağa doğrulur. Elleri bir müddet öyle kalır. Seher Yaman'a bakar dalıp gitmişti. Yaman anlamsızca (hödük😁) bakar. Yaman Seher'e seslenir.
Yaman: hanımefendi heyy (el sallayarak)
Seher: hııı (tırsarak) ne oldu?
Yaman: elimi alabilir miyim artık? (hafif sinirle)Seher eline bakar. Hemen elini çeker.
Seher: pardon... hâlaaa olayın şokunu atlatamadım kusura bakmayın
Yaman ters ters bakar.(hödük işte😁)
Yaman: iyi günler!
Seher: size deYaman oradan ayrılır. Seher hâlaa olanlardan şok olmuştu.
(Şokunda boğulasın seher😁 iç sesiniz olmayı seviyorum çok takmayın bana)
Odadan çıkar hemen. Kendi odasına doğru gidiyordu. Yolda Arzuyla karşılaştı. Yüzü bembeyaz şekildeydi. Arzu bunu farketti farkettiği sırada telaşla
Arzu: Seher canımm ne olduuu ne oldu sanaaa? Yüzün niye bembeyaz Seher?
Seher: o buradaydı.
Arzu: kim? buradaydı
Seher: Yaman.
Arzu: Yaman da kim?
Seher: kafede baktığımız iki erkekten birisi ismini az önce öğrendim. İlginç bir olay şeklinde.
Arzu: hadii tesadüfe bakk senn ne olayı oldu? burda ne işi varmış kiii?
Seher: az önce silahlı adamlar tarafından rehin alındım. Bir hastayla odasında.
Arzu: aaa iyi misin? şu an iyi misin? yüzün ondan mı kireç gibi. Gel odaya geçelim.Odaya geçerler. Arzu su vermek için masanın ucundaki cam şişeden bardağa su koyar.
Arzu: al canım iç.
Seher suyu alır ve içer.
Arzu: şimdi iyi misin?
Seher: iyiyim... İşte esir alınanlardan biri ben diğeri de onun yeğeni hastamdı.
Arzu: hmm anladım kuzum.
S
Seher: içeri silahıyla girdi. Adamları pert edip yeğenine sarıldı.
Arzu: vayy bee peki seni gördü mü?merakla sorar (meraklı melahat 😁)
Seher: evet gördü.
Arzu: eeee?
Seher: nee eesii? işte rezil oldum. Git adam.
Arzu: ne rezilliği?
Seher: şeyy... ya ben yerdeym hâlimi sordu. Yerden kalkmam için elini uzattı bırakmamışım dalıp gitmişim. Adamda bana şey demesin "elimi bırakır mısınız hanımefendi" offf çok kötüüüü. (Mağçup şekilde)
Arzu: ha hahahahahaha Allah iyiliğini versin Seher elini bırakmak mı istemedin? Haaa yoksa sen aşık mı oldun
(haaa demek isterdim ama aklınıza sülük selim gelirdi😅😅) o adama?
Seher: alakası yok ne aşkı ben olmadım kimseye aşık (sinirle söyler)
Arzu: tamam canım hemen sinirlenme (hâlâ kıkır kıkır gülüyordur)
Seher: gülme Arzu!
Arzu: tamam🤐Yaman'ın elini tuttuğu an gözünin önüne gelir. Hemen irkilir.
Seher iç ses: neler düşünüyorum ben Allah'ım aklıma mukayat ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucize Aşk💫
FanfictionBir tarafı karanlık bir tarafı aydınlık olan bir aşk hikayesi ve bir tesadüf karşılaşmaya başlayan sürükleyici, efsane #sehyam aşkıyla karşınızdayım umarım beğenirsiniz ❤️