Yaz mevsiminde günlerden Pazartesi Seher için iş günü haftanın başı onun için hasta çocuklar, ev, iş hep böyle bir günü geçiyor...Arabasına binip hastahaneye doğru gider. Gelir ve mesaisine başlar.
Bir hasta ve annesi gelir kapıyı çalarlar.( Seherin üzerinde ki kıyafet üstünde önlük hayal edin)
içeri girerler...
Seher:buyrun hoşgeldiniz hastamızın neyi vardı?
Hastanın Annesi: doktor hanım çocuğumun ateşi var kaç gündür düşmüyor bir size gösterelim dedikSeher duydukları karşısında şok olmuştu.
Seher:kaç gündür? çocuğu bu zamana kadar niye getirmediniz? Yaklaşık kaç gündür söyler misiniz?
Hastanın Annesi: 4 gündür düşer diye çocuk işte geçirir dedik getirmedik bilmiyordum böyle olacağını mahçup bir şekilde söyler.
Seher: Allah korusun havale geçirseydi ölseydi ne yapacaktınız? Geç olsa da getirmişsiniz en azından bir bakalım.
Hastanın Annesi: Allah korusun doktor hanım.
Seher: ismin ne senin bakalım?
Alperen: Alperen adım.
Seher: Alperen aç bakalım beliniAlperen o sırada belini açar.
Seher:öksür bakalım.
Çocuk öksürür.
Seher: hmm nefes alış verişi normal öksürmesi de normal.
Bir de ateşini ölçelim bakalım.Ateş ölçeri almaya kalkar o sırada.
Seher: aç bakalım ağzını hmm kapat şimdi.
Ateş ölçeri çıkartır ağzından bakar ateşine.
Seher: oww 40 olmuş hemen soğuk su dökelim üzerine lavaboya geçelim gel bakalım canım benim.
Suyu çocuğun üzerine döker çocuk
Alperen: çokk soğukkk anne üşüyorumm (tiremeli şekilde söyler.)
Hastanın Annesi: geçti oğlum geçti kurban olduğummSeher suyu dökmeye devam eder. Sonra muayane yatağına geçerler. Çocuk biraz orda üstü çıplak şeklinde beklerken seher çocuğun annesi ile konuşur ne yapması gerekenler için.
Seher: Birazdan ateşine bakıcaz eve gidince dinlensin siz ona bir ağrıkesici şurup içirin üstüne dinlenir. Beslenmesine dikkat etsin özellikle bu yaşlarında. Okula göndermeyin birkaç gün dinlensin iyice.
Hastanın Annesi: teşekkür ederim doktor hanım Allah sizden razı olsun bir daha ki gelişimde böyle bir durumda ilk günden gelicem haklısınız çocuk deyip geçmemek lazım.
Seher: estağfurullah 🙏🏻 ben vazifemi yapıyorum. Şimdi küçük beyimizin ateşine bakalım bir ona göre konuşalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucize Aşk💫
Fiksi PenggemarBir tarafı karanlık bir tarafı aydınlık olan bir aşk hikayesi ve bir tesadüf karşılaşmaya başlayan sürükleyici, efsane #sehyam aşkıyla karşınızdayım umarım beğenirsiniz ❤️