FİNAL

466 43 57
                                    

knk sen hayir dedin ama super beynime bi fikir geldi assiri super flawithless askoma sordum olur dedi Ğ2MSĞ2MSĞ1ÖAÜ1MAĞ1KS2
---------------------------------------------------------

ShoyoGül'ün bakis acisi*

Eve yaklaştığımızda omzumda uyuyan Tobio'yu dürttüm. Kafasını kaldırdı ve mal mal bakmaya başladı. Benim ayağa kalkmamla beraber oda ayağa kalktı ve durakta indik.

Bizim evin olduğu sokağa girdiğimizde aklıma harika bi fikir geldi. "Tobio, Bokuto'yu rahatsız etmek ister misin?" tabiki isterdi.

"İsterim" dedi ve güldü. Yönümüzü Bokuto'nun evine çevirdik Akaashi kesinlikle ordaydı bundan emindim zaten Akaashi ordan çıkmıyordu ki.

Ne yapsak diye düşünürken zile basıp kaçmaya başladım çünkü Tobio cama taş atmaya karar vermişti. Zile bastığımı görünce oda koşmaya başladı.

Bokuto kapıya çıkıp kimse olmadığını görünce yola baktı ve bizi koşarken gördü. Arkamızdan bağırdı ve küfretti daha sonra Akaashi ona gelmesini söyleyince eve geri girdi.

Evet çok kısada sürmüş olsa Bokuto'nun rahatsız olması bizi çok eğlendirmişti. Koşarken fark etmedik ama bizim eve kadar gelmiştik kapıya vurunca Natsu kapıyı açmıştı. Annemler evde değildi Natsu ve bi kaç tane arkadaşı evdeydi.

Ben giyinmek için odama çıkarken Tobio salonda kardeşimin arkadaşlarının sorularına boğulmuştu. Elinden geldiğince cevap vermeye çalışıyordu ama sorular sürekli artıyordu. Bende çok fazla dayanamayacağını anlayıp hızlı hızlı giyindim.

Aşağı indiğimde Tobio yere oturmuş kızları kollarının altına almış sohbet ediyolardı. Beni görünce ayaklandı ve Natsu'nun kafasına elini koyup "dikkatli olun" dedikten sonra dışarı çıktık.

-
reis ne yabtin aq
-

Gideceğimiz yer belliydi, erik ağacının sahibi olan kadının evine gidiyorduk. Habersiz gittiğimiz için biraz huzursuz hissettim ama sonuçta bize istediğiniz zaman gelebilirsiniz demişti.

Yürürken sohbete o kadar dalmıştık ki erik ağacını az kalsın kaçırıyorduk.
Daha sonra birilerinin bağırışmasını duyduk.

Yerini tam kestiremesekte kadının evinin olduğu yerlerdeydi. Ona bir şey olduğunu sandığımdan koşarak gittim ama durum beklediğimden çok farklıydı.

Yeşil saçlı, uzun boylu, bahçivanlık giymiş yakışıklı bi çocuk ve onu çekmeye çalışan Tendou- bekle ne?

"Tendou!!!"

"SHOYOOOO"!?"

Koşarak Tendou'nun yanına gidip ona sarıldım. Arkamda hiç bir şey anlamamış bi Tobio vardı. Ona dönüp" Tendou benim çocukluk arkadaşımdı ama daha sonra taşındılar çok küçüktük bu yüzden iletişim kurabileceğimiz bir şey yoktu"

"Ha anladım kanka"
(Tobio)

"Anan kanka" dedikten sonra Tendou'ya geri döndüm. Elinde bi kamera vardı. Tam neden kamerası var diye soracakken yeşil saçlı çocuk bize seslendi.

"Afedersiniz ama bahçemizde ne arıyorsunuz?"

"Ananı"
(Tobio)

Lan "Yani anneniz ile tanıştık kendisi buraya gelebileceğimizi söylemişti."
Mal Tobio ananı diyince çocuk biraz sinirlenmişti mantıken.

Çocuk içeri geçip annesini çağırdı. Kadın bizi görünce çok sevindi ama Tendou'ya anlam verememişti.

Daha sonra yemek masası kuracağını söyleyip içeri geçmişti. Bizde oğlu ile tanıştık ismi Ushijima'ydı ama Tendou ona Ushiwaka diyordu.

kumda oyna/kagehina Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin