d-duz yazi yazicam 🥴
oncelikle noktalama istaretleri beni cok zorluyo bu yuzden bastan cokk ozur dilerim :/---------------------------------------------------------
shoyo'nun ağzından
O günden sonra neredeyse her gün Tobio ile buluşmaya başladık. Bazen sıradan normal çift randevuları gibi olurdu sinemaya veya sahilde gider dolaşırdık. Ama bazen ise çocuksu şeyler yapardık.
Bugün ise erik çalmaya karar verdik...
Aslında sıradan bi randevu olacaktı fakat canım çok fazla erik çekti ve yolda yürürken şansa ağacını görünce kendimize hakim olamadık.Tobio ağaca çıkmış hem topluyor hemde bana erik atıyordu. Ceplerimizi tamamen doldurduktan sonra yoldan geçen teyzenin "çocuklar bi gelin" demesiyle bizim kaçmamız bir oldu.
Koşarken arkama baktığımda kadının bizi takip ettiğini görünce hızlanmamız gerektiğini anladım ve adımlarımı hemen karşımızda duran apartmana çevirdim.
Apartmanın şifresini bir kaç kez denedikten sonra kadın bize epeyce yaklaşmıştı. Kapıyı açıp asansöre bindigimizde kadın apartmana yeni girmişti. Ne yapacağız diye düşünürken asansörün uzun süredir içinde olduğumuzu fakat hareket etmediğimizi fark ettim ve çok geçmeden ışıklar kapandı
İşte o zaman anladım ki asansörde kalmıştık.
Işıklar gidince korktum ve paniklemeye başladım yere oturup ağzımda bir sürü şeyler geveledim "Tobio ya çıkamazsak bak benim gerçektende daha çok yapmak istediğim şey var hem bak daha 3. kattayız burdan düşsek çok ağır yaralanmayız değil mi? En azından ellerimiz başımızın üstünde falan güvenli bi şekild- dur ya üst kısım bizim üstümüze düşerse o zaman hiç bir duruş bizi kurtaramaz ama belki köşelere geçersek daha sağlam olur."
Yavaştan astımım etki etmeye başlayınca daha fazla konuşmamaya karar verdim en azından şimdilik. Ama bu lanet Tobio nasıl bu kadar sakin kalabiliyor anlamıyorum?! Sanki her gün asansörde kalıyor şaka mıdır nedir. Sinirime daha fazla hakim olamadan konuşmaya başladım.
"Ya Tobio insan en azından bi korkar ya o kadar şey dedim kıpırdayıp bişey bile demedin" ve öksürmeye başladım Tobio yanıma eğilip derin derin nefes almamı yanımda olduğunu cart curt bişeyler dedi.
"Tobio saçmalamayı kes senin kadar umurs-"
Lafım kesilmişti çünkü tam daha çok söylenmeye başlarken Tobio beni öpmüştü. Ne kadar boş boş konuşsamda aslında hoşuma gitmişti. İki elide yanağımda öylece öpüyordu, daha da hoşuma gitmeye başlamıştı çünkü tobio'nun mentollü kokusu bi şekilde ağzımın içinde dolanıyor gibi geliyordu. Bu tadın daha fazlasını istedim ve karşılık verdim.
Kalp ritmim normala dönmeye başladığında Tobio dudaklarını benden çekip elimi tuttu. "Aptal korkmana gerek yok birazdan bizi çıkartırlar kadının tamirciyi aradığını duydum o yüzden seninle konuşamadım üzdüysem seni özür dilerim"
Tanrım ondan nefret ediyorum. Daha demin onun hakkında oldukça fazla sinirliyken iki küçük hareketinde tekrar yumuşadım ayrıca kızarıp "hayır önemli değil" dedim.
Şimdi ise tamirci gelmiş, bizi en kısa sürede çıkaracağını söylemişti. Ah ayrıca şuan yerde Tobio ile sarmaş dolaş bi şekilde uzanıyoruz. Onun kalp atışlarını dinlemek çok hoşuma gidiyor ama o daha fazla saçımla oynamaya devam ederse uyuya kalacak gibi hissediyorum. Bu yüzden ona biraz daha sırnaştım ve kafamı göğüsüne sürttüm, iki elimi beline doladıktan sonra en rahat pozisyona geçmiş oldum.
Bir süre daha böyle durduktan sonra asansör tekrar hareket etmeye başladı. Aşağıya indiğimizde teyze gelip ikimizede sarıldı? Şok içerisinde önce Tobio'ya sonra teyzeye bakıp bende ona sarıldım.
×
Ağaç aslında kadınınmış ve bizi evine çağırıp daha fazlasını verebileceğini söylemek için bize seslenmiş. Durumun bu olduğunu anlayınca utancımdan yerin dibine girdim. Çokça özür ve teşekkür ile oradan uzaklaştık.
Yolda kol kola yürürken Tobio'yu dürtüp "Keko musu lan öpüp susturmak nedir?" dedim.
Gülümseyip "Ne güzel işte ilk öpücüğümüzü aldık" dedi.Bu çocuk haklı ve onun haklı olması an itibariyle beni sinirlendirmeye başlıyordu. Ama gerçektende güzel gülüyor. Durup dondurma almaya karar verdik. Ayrıca teyzeyle arkadaş olduk arada gelmemiz gerektiğini söyledi ve kesinlikle gidicektik.
Dondurmamızıda yedikten sonra beni eve bırakmak için metroya bindik bu gün bir çok ilkimi yaşadım ama mutluydum ve şimdi ise Tobio'nun omzuna başımı koymuş bi şekilde oturuyorduk.
İneceğimiz durak geldiğinde Tobio'yu eve davet ettim sonuçta o kadar yol geldi. Biraz düşündükten sonra ailesini arayıp burda kalmak için izin aldı yiğidim.
Eve geçip ailemle tanıştıktan sonra yemek masasında pat diye anneme ve babama çıktığımızı söyledim. Annem ve babamdan çok Tobio tepki verdi neredeyse boğuluyordu sevgilim.
Aslında ailem biliyordu onlara bi erkekten hoşlandığımı söylemiştim onlarda eğer sevgili olursak tanışmak istediklerini söylemişlerdi. Bende tanıştırdım.
Yemek yedikten sonra benim odama geçtik Tobio'ya olucak pijamam yoktu bu yüzden annemden rica ettim oda babamın pijamalarından getirdi.
Annem bize yer yatağı bile vermemişti çünkü biliyodu ne ben nede Tobio yerde yatmayacak, boşuna indir kaldır yapmak istemedi herhalde.
Tobio başta biraz söylensede benimle yatmayı kabul etti. Yüzümü onun göğüsüne sokup saçlarımla oynamasını söyledim. Daha yeni oynamaya başlamış olmasına rağmen uykuya dalmıştım.
SABAH OLUR AQ
Kardeşim odaya girip kahvaltı için bizi uyandırmaya gelmişti. Tobio hala mışıl mışıl uyuyordu, nasıl uyandırsam diye düşündüm sonra aklıma hiç bir fikir gelmeyince bende saçlarımı suratına sürmeye karar verdim. Sonuç olarak söve söve uyandı.
Kahvaltı yaptıktan sonra okula gitmek için hazırlandık. Okula gelince birbirimize veda edip sınıflarımıza çıktık. Yerime oturup telefonumu elime aldım.
pugaca var yavsak var
shoyohrr:
OFFFF NELER YASADİM
BAKİN SİMDİLAN YAZDİM WĞAÖWĞSÖWÜZÖWÜSÖWÜSÖQİS
OF NASIL OLDU HİC BİLMİYORM AYRİCA HER BOLUMU DUZ YAZİ YAZANLAR🛐🛐🛐🛐🛐
ABİ TURKCE KLAVUE COK ZORLADİ BİSEY YAZİYPRUM HEMEN CEVİRİYO ELİM ALİSMİS BASKA HARF BASAMİYORUM YAZİM HATASİ YAPMAMAYA CALİSMAK COK ZORDU 😡😡😡
OYLE YANİ DAHA FİNAL DEGİL SANİRİM ASLİNDA FİNAL İCİN GUZEL Bİ GİRİS BİLEMEDİM SİMDİ
BİRAZCİK DAHA UZATİYİM Mİ 😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kumda oyna/kagehina
De TodoKagsbio: amciklara alerjim var git baska kapiya shoyohrr: oynama amk sen git kumda pipinle oyna