Shut up and dance with me

1.4K 57 33
                                    

- Ma miénk az egész éjszaka! - ugrál körbe a legjobb barátom, Niall. - Ne már, legalább egy kis lelkesedést mutathatnál - néz rám szúrós szemekkel.

- Minek? Nem szeretek hazudni. Nincs kedvem menni, csakis miattad fogok bemenni arra az undorító helyre.

- Először is, a hely nem undorító, csak egy sima klub. Attól, hogy te hét hónapja szakítottál Blake-kel, nem áll meg az élet. Utállak így látni. Szar, hogy bármivel is próbálkozok, nem vagy hajlandó jobban lenni. Hiányzik a régi Harry.

- A régi Harry halott - jelentem ki rezzenéstelen arccal.

- Azt már nem! Vegyél fel valamit gyorsan, mindjárt indulnunk kell.

Egy hangos sóhajjal fejezem ki nemtetszésem, viszont elindulok a szobámba, mivel azért mégse  melegítőben kéne egy buliba elmennem. Attól a ténytől eltekintve, hogy se kedvem, sem pedig erőm nincs egy bárban leinni magam, ami még hozzá tele van emberekkel és párokkal. Blake volt életem értelme, mindaddig amíg egy semmilyen indokkal szakított velem. Niall persze közbelépett, így kiderült, hogy a szakításunk oka nem is az volt, hogy már nem igazi a kapcsolatunk és így lesz a legjobb mindkettőnknek. Igazából neki lett csak jó. Talált valaki mást. Olyat, aki kedvesebb, szebb, izmosabb, jobb nálam. Terveztük, hogy összeköltözünk, de ez már soha nem fog megtörténni.

- Kész vagy már? - ront be a szobába a fiú.

Én még azóta is csak megszállottan bűvölöm a ruhásszekrényem anélkül, hogy bármit is kivettem volna belőle.

- Te jó Isten, gyere le - forgatja meg a szemeit. - Menj innen! - állít arrébb a szekrénytől, hogy ő válasszon nekem ma estére öltözéket.

Az ágyra dob egy világosabb árnyalatú rózsaszín inget és egy fekete szűk farmert.

- Öltözz! - utasít, majd hogy ne tűnjön olyan keménynek, egy angyali mosolyt küld felém.

Az ing felső két gombját nem gombolom be, mivel attól, hogy valószínűleg nem fogom jól érezni magam, szeretnék kinézni valahogy. Blake lerombolta az önbizalmam, de próbálkozok helyrehozni. Kibaszottul nehéz, nem tagadom. Ha nem lenne az, nem lennék ilyen állapotban több, mint egy fél év után. Ni mindig mondja, hogy menjek vele és a barátjával, Zaynnel bulizni, de sok idő után ez az első alkalom, hogy beadom a derekam. Nem volt kedvem még őket is bámulni, ahogy tökéletes életük és tökéletes párkapcsolatuk van, vagy éppen hogy hogy falják fel egymást a szórakozóhely kellős közepén.

- Kurva szexin áll ez a hosszú haj ehhez a szetthez - méreget elismerően a legjobb barátom.

A dicséretre csak horkantok egyet és előrehajtom a fejem, hogy megigazítsam a hajam.

- Dö-gös - súgja a fülembe Niall, mire megugrok.

- Mi a fasz? Miért ijesztgetsz? - kapok a szívemhez egy kicsit túldramatizálva a helyzetet.

- Mert el kell fogadnod ezt a tényt.

- Niall, neked barátod van, nem mondhatsz rám ilyet - ingatom a fejem.

- Tudod, hogy úgysem működne köztünk a szex és amúgy sem szeretném, úgyhogy csak... higgy nekem - vonja meg a vállát.

Csak megrázom a fejem és a legfontosabb dolgaim magamhoz véve elindulok a bejárati ajtó felé.

- Hívtál már taxit? - fordulok a fiú felé.

- Öt perc és itt van, úgyhogy futás - csap egyet a hátsómra, mire válaszul felnyújtom neki a középső ujjam.

Egy fekete bőr bokacsizmát húzok fel a lábaimra és Niallt előreengedve, én is kisétálok a lakás ajtaján.

- Zaynnel ott találkozunk? - kérdezem, miközben a lépcsőházban sétálunk lefelé.

Larry Stylinson OneshotsWhere stories live. Discover now