Helooğğ Aşklarimm 4 bölüm ile karşinizdayim keyifli okulamalarr😽❤️Aybikeden...
"Sabah baş ağrisi ile uyanmiştim gözlerimi açtiğimda Berk'in göğüsünde yatiyordum, Bir huzur vardi içimde onunla birlikte olduğum zaman ama neden olduğunu anlayamadim,
Sessiz bir şekilde tam kalkiçaktim ki kolumdan tutup beni yatağa yeniden yatirdi ve dedi ki"Berk: Günaydin Aybike
Aybike: gg-Günaydin Berk..
Berk: Daha iyi misin şimdi?
Aybike: Evett evet teşekkür ederim..
Berk: Bir Tuhafsin noluyor?
Aybike: Dün gece aramizda bir şey oldumu Berk?
Berk: Bak Aybike dün gece bir şey olmadi tamam mi? Düğünden sonra uyuya kalmiştin kucağima alip seni yatağa yatirdim sonrada uydun işte.. Hem seni kaçirdiğimda Öptüğüme sakin takilma Aybike, Yani aklindan Berk beni seviyo gibi düşünceler sakin cikarma, Aramizda olanlarida unut Sen Benden, Bende senden Nefret ediyorum o kadar....
Aybikeden...
Ağlayarak odadan çikmiştim yine tüm hayalerim yikilmişti o küçük umut yeniden nefrete dönüştü,
Lavaboya gittim kapiyi kilitleyip oturup ağlamiştim bana ilk günden daha, Beni sevmediğini yüzüme vurmuştu, Bende sevmiyordum onu ama, Azicik bile olsa hoşlaniyordum fakat onuda içimden söküp aldi, "Bu dediklerinde kalbim cok pis kirilmişti" ...Berk'ten...
Aybike odadan ağlayarak çikmişti galiba cok ağir konuşmuştum, Aybikeyi ağlarken gördüğümde Asiye'nin dediği geldi aklima,
" Aybike'nin canini sikacak üzecek bir şey yapma lütfen kiz zaten perişan "
Onu düşünüp aşaği inip aybikeye baktim mutfakta değildi, Tam yükariya Çikacaktim ki lavabodan bir ses geldi Aybike olduğunu anladim tam kapiyi vurucaktim kirilma sesi duydum ne olduğunu düşünmeden kapiyi açmaya çaliştim, Kapiyi kilitlemiş işte, Geriye cekilip kapiyi kirdim gördüğüm şeyin karşişinda şok olmuştum..
Aybike yerden kanlar içinde yatiyordu aynaya baktiğimda paramparca olmuş nasil oldu düşünürken gözüm bileğine takti,Allah kahretsin aynayi kirip Bileğini kesmiş!Yazardan:
Aybike artik cok sinirlenmişti, Ağlamasi daha da cok şiddetlenmişti, Berk'in söyledikleri canini yakiyordu
Ayağa kalkip aynaya bakip kendisine dedi "Ben Neden sevilmiyorum bu hayatta nedennnn"
"Bir kez daha ondan nefret etmesini sağlamişti Berk"
Öylesine aynaya bakarken dayanamayip aynaya sağlam bir yumuruk atti, Cam kiriklarin sesini bile duymuyordu cünkü kalbinin kirilma sesi daha çoktu.
Cam kiriklarindan birini elline aldi ve yere oturdu ağlaya ağlaya hayatina son veriyordu, Tüm bu büyük açiya dayanamayip bayilmişti.......Berk: Aybikem kalk gözünü seveyim özür dilerim hayvanlar gibi davrandim sana lütfen kalk sadece, Bana Tokat at söv ama nolur bişey olmasin sana..
Aybike: b-b-berk...
Yazardan: