" O GECE "

676 23 14
                                    


-
Berk sessiz bir şekilde mutfaktan ayrilmişti, Cani aciyordu ama yapa bileceği hiç bir şey yoktu malesef.. sevdiği kadin yüzünü görmek istemiyordu bir saniye bile.... Aybike delicesine seviyordu evet ama yapacaği hiç bir şey yoktu! Geçmiş peşini birakmiyodu, Cok kez Aff etmeye çalişti ama hayir olmadi, Aff etmeyi düşündüğü anda, Berk'in tüm yaptiklari, Gözlerini yaşartiriyordu"

"Berk Pişman, Aybike Kararsiz"

"Bu hikayede ikisinden biri ağir Yikilacakti..."

Aybike bu hayati boyunca hiç kimseyi sevmemişti,
Aşka dahil hiç bir inanci yoktu, Fakat o okula geldikten sonra her şey değişmişti, Berke karşi hisleri olduğunu fark etti, Ama işte kadersiz başi, Üzütülerden ve kötülüklerden geri kalmiyordu"
Aşik olduğu adam onu bir cok kez paramparça etmişti, Duygularinla oynamişti, Herkesin içinde rezil etmişti, Berk aybikeye yaklaştikca zarar veriyordu"

Berk  duygularini anlamiyordu, Aybike onu sevmiyordu diye düşünüp,

-Benim Neden o sözlerimden sonra hayatina son vermek istedi ki"

Diye düşünmüştü

-"O sözlere neden dayanmadi, Neden?

Deyip kafasini yastiğa yaslayip düşünmeye başlamişti...

"Fakat ikisininde hatirlamadiği 
bir şey vardi,
  Neydi ki acaba"?

Hayat onlara ne oyunlar planliyordu?

Aybikeden:

Üzüldü mü gerçekten Berk
Ay neden üzülsün onun duygulari yok ki..
"DUYGUSUZ RUHSUZ VAMPİR"
Mutfaktan sinirle ayrildi gerizekali, Yaptiklarini vicdanina yedirmiyor tabi paşam
Her şey ona bağli saniyo mal, Ben onu kolay affederim saniyor.
Kararsiz bu cocuk gerçekten, Önce Aybike'yi paramparça et, Sonra aşik ol,  Cok güzel ya çok güzel hayatim boktan gidiyor, Her zamandaki gibi tabiki..
Önce zorla evlendiriyorum, Sonra ölümle Baş başa kaliyorum, Ve sonra ona karşi duygularimla Savaşiyorum..
Kader bana bir şey anlatmaya çalişiyordu
Ama ne? Ne olucak bu benim kadersiz başim
Sevdiğim beni önce ezip sonra aşik olur
Tüm kötülükleri aklima gelip Aff edemiyorum
Ben ne zaman Mutlu  olucam acaba?

Berk'ten

Kalbim kirilmişti, Ama bu sefer Sanirim derinden
Nefret bile etmiyordu benden, Nefretini bile hak etmiyordum aslinda, O kadar şey yapmiştim ki ,Bana karşi bir şey hiss etmemesi cok normaldi, Mutlu mutlu gelen bir kizi, Duygusuz birine çevirmiştim, Oysa beni seviyordu eskiden, Ya peki şimdi?
Her şey cok değişti, Ben?, Ben neden duygusuzluktan çiktim ki? O kadar mi aşik olmuştum zorbalik yaptiğim kiza?
Ne yapcağimi bilmiyorum
Kader bana bir şey anlatmaya çalışıyordu, Ama ne?

Bir hafta sonra:

Aybike: Berk? Biraz konuşabiliriz;

Berk: Söyle Aybike

Aybike: Kizginmisin sen bana?

Aybike: Kalbini kirdim farkindayim Ama beni anlamalisin berk, Sen bana türlü türlü şeyler yaptin, İnan bende seni  Affetmek istiyorum,  Ama geçmiş peşimi birakmiyo...

Berk: Aybike tamam ben anliyorum ama her şeyi geriye birakalim olmaz mi; Tek bir şans be kadin Tek..

Aybike: bekli de haklisin, Belki gerçekten değiştin, Belki gerçekten pişmansin, Ama benim kalbimin parçalari nasil toplanacak Berk?

TEHLİKELİ AŞK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin