Babamin düşmaninin Resul Özkayanin oğlu tarafindan"BERK ÖZKAYA"kaçirmişti beni
Hoşuma gitsede korkuyordum aslinda, Kendisi bir mafya patronuydu tehlikeli biriydi bir çok kez insanlarin canina kiymişti,Ve bana zarar vericek diye ödüm kopuyordu"
Kaçirildiğim gün bir odada tutuyordu beni gerizekali, Aslinda ne yalan söyliyim Yakişikliydi ,Kizil saçlari,Beyaz teni, Ses tonu beni benden aliyordu, Tehlikeli biri olmasina rağmen ilk görüşte beni etkilemeyi becermiştiBerk: Korkma tatlim sana zarar vermem hem neden bukadar sinirlendin ki? Ne güzel eğleniyoruz işte.
Aybike: Ne eğlenmesi gerizekali sana insan kaçirmak eğlencelimi geliyo?
Berk: Aslinda değil de sen bir başkasin bebeğim."
Aybike: Cöz beni ellerim aciyo"
Berk: Yok ya çözemem şimdi kaçmaya falan çalişirsin sen
Aybike: Ciğlik atarim tüm adamlarini toplarim buraya Çöz dedim sana"
Berk: İstediğin kadar atabilirsin tatlim kimse duyamaz burda seni, Ayrica adamlarim yok burada"
Aybike: Sen nasil bir pisliksin yaa birak beni BİRAKK!"
Berk: Sinirlenince daha güzel oluyorsun bebeğim
Aybike: Ben her halim ile güzelim Berk Özkaya..
Berk: Güzeliğine laf eden yok ki tatlim.
Aybike: Berk çözecek misin beni artik??
Berk: off tamam ama tek bir şartla.
Aybike: Neymiş o şart??
Berk: Bir öpücük versen cözerim..
Aybike: Yok ya vaz geçtim bağli durucam çözme
Berk: Aaa neden tatlim az önce çiğlik aticaktin şimdi ne değişti?
Aybike: Seni öpeceğime bağli durum daha iyi"
Berk yanima yaklaşip dudaklarima doğru eğilip sesiz bir şekilde
Sende istiyorsun neden Naz yapiyosun? DemiştiAybike: Berk sapikmisin ne istemesi saçmalama istesen dövmiyim seni burda.
Berk: Çöze bilirsen döv bakalim..
Aybike: ÇÖZZ BENİ DEDİM SANA SAPİK MANYAK"
Berk: iyi çözüyorum bakalim.
Aybikeden: Bacaklarima doğru eğilip çözmeye başladi, çözüldükten sonra kalkip kollarimi cözecekken boynuma bir öpücük verip geri çekildi ama kollarimi çözmemişti cünkü dayak yiyeceğini cok iyi biliyordu.
Aybike: Oğlum döverim seni sapik sapik hareketler yapma"
Berk: Yalniz kokun baya bi güzelmiş haa'
Aybikeden: Yanima yaklaşip dudaklarima yapişti o anda ne yapicağimi şaşirmiştim öylece donup kaldim karşilik verememiştim cünkü halla büyük şokun altimdaydim, beni öperken tüm bedenim uyuşmuştu gözlerimi kapatim bitmesini bekledim "
Aybike: Ulan gerizekali sen ne hakla öpersin beni,Gebertirim oğlum seni duydunm-.
Berk: Aybike ama da Naz yaptin Alt tarafi öptüm seni, Ama kabul et etkilendin demi?
Aybike: Ne etkilenmesi gerizekali, Ayrica senden daha güzel öpenler var bilgin olsun..
Berk: Eminmisin aybik;
Aybike: Adim kadar emini-
"Yine dudaklarima yapişti ama bu sefer daha sert bi şekilde öpmeye başladi, Yalan yok cok pis aşik olmuştum ona ama belli etmemeye caliştim öğrenseydi benimle kesin dalga geçerdi kizil şeytan"
Doruk: Öhööm böldüm sanirim gençler?
Berk: Doruk şimdi seni sktm, Gel lan buraya
Yazardan: Dorukta mafyanin bir parcaysiydi ama asiye ile taniştiktan sonra işi birakmişti ve yeni bir hayat başlatmişti kendine, Küçüklük arkadaşini özleyip o issiz evde olduğunu bilip içeriye girdi ve Aybike'yle Berki yakaladi.Berk doruğu koşturmaya başlamişti doruk gülerek koşmaya devam ediyordu, Aybike ise donup kalmişti , Sonuçta Berk"in en yakan arkadaşi ve kuzeninin sevgilisi onlari öpüşürken görmüştü..
1 hafta sonra"
Doruk: Aybike o gün gördüklerim neydi?
Aybike: Doruk saçmalama kendisi öptü işte gerizekali, Doruk bak yalvaririm Oğulcanlara söyleme lütfen..
Doruk: Söylemicem sakin ol, Sadece merak ettim yani sonuçta nefret ediyorsun ya Berk'ten ondan sordum..
Aybike: doruk sana bisey söylicem ama nolur dalga falan geçme olur mu?
Doruk: Tamam söyle dinliyorum.
Aybike: Sşey ben galiba berkten hoşlaniyorum...
Doruk: Şuan ciddimisin Aybike ??
Aybike: Lisedeyken ve o mafyalara bulaşmadan önce biliyosun ki Berk'le aramizda kötü şeyler yaşandi şaşirdin farkindayim, Yapmadiği şey kalmadi ama ben ona ilk görüşte vuruldum zaten..
Doruk: Berk'in bundan haberi varmi peki?
Aybike: Yok bilmiyo söylemiyorum çünkü korkuyorum, Eskisi gibi duygularimla oynayacak diye...
BÖLÜM 1 SONU
Bu benim yazdiğim ilk hikaye diyebiliriz hatalarim olduysa şimdiden özür dilerim🌸,Hikaye sevilirse ikinci bölümü yazarim ama acikcasi hiç içime sinmadi bu hikaye..🤷♀️