prima intalnire

255 4 5
                                    

Kaeya era dar nu mai e un bajet misto, bine facut si inghetat de a binelea.
Intr o zi, mirobolantul kaeya se gandea sa faca o plimbare pentru ca n avea ce sa faca cu viata lui de bosketar.
Camaradul nostru s a plimbat si s a plimbat pana cand a ajuns intr un sat pe nume Liyue. Kaeya care nu prea iesea pe afara pentru ca nu l lasa sfantul diluc habar n avea ce ii in satu ala asa ca a decis sa exploreze.
A explorat cat o putut dar n a gasit nik interesant panaaa caaaand..............................................
BUM!!!!?!?!?!?!?!!!!!!!!?!!!!
Un bajet roscat care statea pe un aifon 193817381938 pro max a dat peste kaeya.
-FĂ DA' TU NU VEZI PE UNDE MERGI¿¿¿¡¡¡¡¡¡¡¿¡"spune bajetu roscat
-Ho fă nu ti ambala ca te aude tot satu" spune calm kaeya.
Cei doi feciorasi de indepartara unul de celalalt pana cand roscatul segsos spune in soapta "daca n aveai peticu ala de 2 bani poate vedeai si tu mai bn in mortii tai". Kaeya avand cel mai ascutit auz de pe globul pamantesc a auzit exact ceea ce a spun roscatul si s a enervat, s a apropiat de roscat si l a impins.
-sa te ia sfantu petru daca mai spui cv de peticu lu buni. Spune kaeya fara ezitare.
Roscatul nu a reactionat. A plecat bagandu si castile cu unicorn in ureki si ascultand melodii bisericesti.
Kaeya a decis sa lase lucrurile asa si s o teleportat inapoi in mondstadt pentru ca isi permite.
La bar il astepta diluc cu o mutra complet lipsita de emotii.
-unde mortii lu mă-ta ai umblat¿ zise diluk cat se poate de kalm.
-pana in liyue.
-aha. Ok amu hai mars.
-da' dă șî mii o bautura. Spuse kaeya de zici ca n o baut nik de vreo saptamana.
-n o fost bauturi is liyue¿
-ba o fost da' erau skumpe cu draci.
-nu ma intereseaza hai mars.
-mă-ta. Spuse kaeya intr o asa soapta incat diluk sa nu l auda.
N/a:ma pis

Suflete AlungateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum