noul inceput

64 4 2
                                    

Au trecut 4 ani de la despartirea dintre kaeya si tartaglia. In acest timp kaeya si a facut o un nou iubit. Nimeni nu stie cum a reusit dar aia e.
-ce faci vtm????? Il intreaba kaeya pe iubitzelul lui.
-bine vtm. Tu?
-bineee!!!!
-ok.
Kaeya nu stia ce sa mai spuna asa ca a început sa i faca complimente iubitului sau.
-stii..... Parul tau.... E..... Atat de...... Frumos.... Parul tau blond e atat de..... Frumos.....si ochii tai..... Sunt atat de..... Albastri.... Ca marea!
-hai ms.
Kaeya era mandru pentru lucrurile pe care i le a spus lui albedo. De ce? Dracu stie.
-ai vrea sa mergem la bar? Il intrebase kaeya pe albedo.
-da sigur.
Kaeya si albedo se indreptau spre barul lui diluc.
-buna ziuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
-mori.
-nu fi raaaau!!!!!
-ma pis.
Albedo era atent la discutia dintre kaeya si minunatul sau frate.
-dai o bautura la baiatuuuu!!!!
-iesi.
-si ce faci daca nu ies??????
-te arunc in lac. Dar de data asta nu mai scapi.
-ma pis.
-pisa te.
-gata. Interveni albedo.
-ok vtm!!!!!
-ok.
Dupa intamplarea intamplatoare kaeya si a amintit [dracu stie de ce] de tartaglia. Ii era dor de el.... Dar totusi nu regreta ca s a despartit de el. Adica l a inselat!
-Albedo
-da?
-ai vrea sa mergem in liyue?
-de ce vrei sa mergem?
-pentru a mai calatori si noi. Adica n am mai plecat de pe langa monstadt de muuuult timp.
-da, pentru ca nu ai vrut sa calatorim.
-nu am vrut?
-ai uitat cand imi ziceai "cui ii trebuie calatorii, las ca ii mai bine si mai sigur in monstadt"?
-da cred ca am uitat....
-da ok.
-deci, ne ducem in liyue?
-da sigur.
Va urmaa

Suflete AlungateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum