-ei bine...... Nu i treaba ta ba pula,acum mars.
-ma tii in atat suspans pentru nimic,futute n gura.
-hai mars.
Kaeya si zhongli au plecat.Tartaglia pov
Kaeya lipseste de mult timp....oare e ok? Oare sa l caut? Cred ca ar trebui sa l caut.Și așa,tartaglia a pornit în căutarea lui kaeya.
Kaeya pov
Oare tartaglia e bine? Știu că nu poate rezista fara mine și sper sa nu ne a agresat sexual copilașul.
-am sa l recapăt pe tartaglia.
-im visele pulii tale.
Zhongli pleacă spre o pădure. Da mai da l dracu ce bine că a am scăpat de el.
In timp ce mă duceam spre casă îl văd pe turta mea cum aleargă spre mine.
-AH MI A FOST ATAT DE DOR DE TINE!!!!!!
-usurel turta,și mie mi a fost dor de tine.
Incepe sa mă sărute cu atâta pasiune încât simt cum îmi dă hainele jos chiar daca abia mă atinge. Mi a fost dor de acest sărut. Mi a fost dor de turta mea.
-hai acasă.
-hai.N/a:m am decis sa revin cu un nou capitol după atâta timp pentru că știu cu câtă nerăbdare ați așteptat și sincer mi a fost dor sa scriu căcatul asta fara sens. O sa incerc sa postez cum postam înainte,însă nu promit nimic. Și probabil o sa incep sa scriu o carte ceva mai serioasa despre trista mea viață sau despre scenariile pe care mi la fac in minte înainte să adorm. Însă nu știu și nici nu cred că v ar placea pentru că voi vreți numa chestii scrise fara logica,că doar altfel nu ați citi asta.
CITEȘTI
Suflete Alungate
Genç KurguO poveste emoționantă despre un bărbat ce are sentimente pentru alt bărbat #gayperiod