YEPYENİ

61 19 2
                                    

Babam Ajda'dan sonsuza kadar ayrılmaya karar vermişti .Bağlantısını kesmişti artık .Ben ablamla mutluydum.Ablamla günlerimiz muhteşem geçiyordu hergün
eğleniyorduk .Dışarıdan yemek yiyorduk ,geziyorduk ,oyun oynuyorduk ,sinemaya gidiyorduk ,evde televizyon izliyorduk .O kadar çok şey yapıyorduk ki listesi 100 sayfa olur .Eniştemde çok iyi ve eğlenceli biri davranışları ,huyları,konuşması o kadar sıcak ki onu öz abim kadar seviyorum denebilir yani .Başka bir enişte olsa bir iki gün tamam dursun der sonra kovar ama eniştem tam 3 ay durdum yine de bişey demedi yani o kadar iyi deyim size .Derken onlar taşınmaya karar verdiler .Bu karar geldiğimin 2. Haftasında verildi ve hemen çalışmalara başladılar önce ev aradılar ve karşı dairelerini seçtiler .Sonra boya badana kapılar pencereler temizlik derken devam etti böyle .Bende çok olmasa da yardım etmeye çalışıyordum kendimce .Sonunda 1 aylık çalışmanın üstüne eve taşındılar eşyalarını eniştem ve arkadaşları taşıdı ve yerleştirdiler .Sonra biz de onlara yemek yaptık ve yiyip gittiler .Ablamların yeni evi de güzeldi .Şimdi diyeceksiniz ki aynı ev nesi güzel diye neden güzel biliyor musunuz ? Çünkü kendi evleri kiradan daha iyi değil mi hem eski evleri de güzeldi sadece ev kendilerinin olsun istediler ve ev aldılar bu kadar .Yaklaşık 1 ay da o evde kaldım .Yeni eve geleli 2 buçuk hafta olmuştu .Babam eş arıyormuş kendine bunu öğrendim.Umarım iyi biri olur diyordum .Birgün birini bulduğunu, konuştuklarını söyledi .Bizde mutlu olduk .Ve birgün tanıştırdım belki dedi .

Merhaba beğendiniz mi bölümü sizce ne oldu tanıştılar mı sizce yeni kişi kim merak ediyor musunuz sizce tanışma nasıl geçti .Sorularınızın cevabı yeni bölümde görüşmek üzere 😊😊

Mutluluk KatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin