Yeni Hayat

54 17 1
                                    

Merhaba Türkiye, merhaba yeni hayat; yeni ülke, yeni olaylar ki umarim bu olaylar iyi olur diyordum icimden.Tabi ne olacagini hic bilmiyordum.

         Ucaktan inmistik  Türkiyeye gelmistik .Bir eve gidecegimizi söylemisti babam gittik gittik deniz,gemi,marti derken bir apartmanin önünde durduk .Arabadan inmeden önce beni telefonda bir kadinla tanistirmisti .Adı Ajda idi.Icim cok isinmamisti ama babam o iyi birisi demisti bende inandim .Eve girdik hemen öptü sarildi kucakladi ela ablam da oradaydi oda öptü sarildi kadin sanki yapmacik davraniyordu ama ablamin yüzünün güldügünü  görünce bunu söylemekten vazgectim .Bana iyi davranıyordu ama sarıldığında o sıcaklığı hissedemiyordum .Ablama söyleyince çocuk hissi deyip geçiyordu .O da kafana takma diyordu .Kötü olsa babam bizimle tanıştırır mıydı hiç ,diyordu .Bende çocuksu bir düşünceyle inanıyordum sadece ama o his ta içerde bir yerde oturup ortaya çıkmayı bekliyordu sanki .Ama kim bilir ne zaman .Bence hisler asla yok olmaz sadece kalbimizin veya zihnimizin derinliklerinde bir yerde ortaya çıkmayı beklerler.Aynı bir mantar gibi toprağın altında bekler bekler ve yağmur yağınca ortaya çıkar.Duygularda öyle, bir olay olana kadar belki kalbimizin derinliklerinde beklerler ve işte olay olunca ortaya çıkarlar ve davranışlarımıza yansırlar. Duygular her zaman davranışlarımızda görülmeli bence.Fakat ben Ajda'da bunu görememiştim.Eğer beni gerçekten sevseydi anneme sarıldığımda olduğu gibi bir sıcaklık hissederdim herhalde diye düşünüyordum.

Anne ,acaba neden anne kelimesi ;başka bir kelime de olabilirdi diye düşünüyor insan ama bazen kelimeleri sorgulamamalı.Aslında kelime olarak birler ifade etmiyor diye düşünsemde bazen anne deyince akan sular duruyor.Bazı kelimeler belki çok şey ifade ediyor ama biz bilemiyoruz belkide öyle de düşünebiliyorum.         
                 Düşünmek aslında herşey bence duyguları düşünürsün yaşadıklarını,

Mutluluk KatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin