♧♧♧
¤𝙻𝚞 𝙶𝚞𝚊𝚗𝚐'𝚜 𝙿𝙾𝚅¤
𝙸 𝚕𝚎𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝙲𝚑𝚎𝚗𝚐 𝚇𝚒𝚊𝚘𝚜𝚑𝚒'𝚜 𝚎𝚊𝚛. 𝙷𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔, 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚜𝚑 𝚖𝚎 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚏𝚊𝚒𝚕𝚎𝚍. "𝙽𝚘𝚠 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗 𝚑𝚎𝚛𝚎.. 𝙲𝚑𝚎𝚗𝚐 𝚇𝚒𝚊𝚘𝚜𝚑𝚒.." 𝙸 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍. 𝙷𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚜𝚑𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚖𝚢 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚛𝚊𝚜𝚙𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝. 𝙸 𝚔𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚒𝚗, 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚕𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚑𝚒𝚖𝚙𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚙𝚊𝚒𝚗. "𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚞𝚌𝚔𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚍𝚎𝚊𝚍 𝚢𝚎𝚝. 𝙱𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚝𝚎𝚏𝚞𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚎 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞.. 𝙽𝚘𝚠- 𝚆𝚑𝚘𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚒𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝.. 𝙶𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚝𝚘, 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚝?" 𝙷𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚠𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚛𝚍. 𝙸 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚞𝚙 𝚙𝚛𝚘𝚙𝚎𝚛𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛, 𝚍𝚒𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚒𝚝 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢. "𝙻𝚎𝚝'𝚜 𝚐𝚘.." 𝙸 𝚑𝚊𝚛𝚜𝚑𝚕𝚢 𝚜𝚙𝚞𝚗 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛. "𝙻𝚄 𝙶𝚄𝙰𝙽𝙶!! 𝙲𝙷𝙴𝙽𝙶 𝚇𝙸𝙰𝙾𝚂𝙷𝙸!! 𝙶𝙴𝚃 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝙱𝚄𝚃𝚃𝚂 𝙳𝙾𝚆𝙽 𝙷𝙴𝚁𝙴! 𝙽𝙴𝚆 𝙲𝚄𝚂𝚃𝙾𝙼𝙴𝚁𝚂!!!" 𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝙲𝚑𝚎𝚗𝚐 𝚇𝚒𝚊𝚘𝚜𝚑𝚒'𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛. "𝙹𝚎𝚎𝚣, 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚀𝚒𝚊𝚘 𝙻𝚒𝚗𝚐-" 𝙲𝚑𝚎𝚗𝚐 𝚇𝚒𝚊𝚘𝚜𝚑𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚛𝚞𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚒𝚗. 𝙰 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗, 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐. "𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎.. 𝙷𝚎𝚕𝚙 𝚞𝚜.. 𝙾𝚞𝚛 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚒𝚜 𝚒𝚗 𝚍𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜..!" 𝚃𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍. 𝙲𝚑𝚎𝚗𝚐 𝚇𝚒𝚊𝚘𝚜𝚑𝚒 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑, "𝙶𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚝𝚘𝚜 𝚝𝚘 𝙻𝚞 𝙶𝚞𝚊𝚗𝚐, 𝚑𝚎'𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎 𝚒𝚏 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝." 𝙸 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚎𝚢𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚖, 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚏𝚛𝚎𝚎𝚣𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚝. 𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚝𝚘𝚜, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚒𝚕𝚒𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗𝚏𝚘𝚛𝚖𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚗𝚎. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚒𝚕𝚒𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑, 𝚝𝚘𝚘 𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝙲𝚑𝚎𝚗𝚐 𝚇𝚒𝚊𝚘𝚜𝚑𝚒 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚕𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚐𝚞𝚒𝚍𝚊𝚗𝚌𝚎. 𝙸 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚝𝚘𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍, "𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚜𝚒𝚛, 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚞𝚗𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚢𝚘𝚞." 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚔𝚗𝚎𝚎𝚜, 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐. "𝙽𝚘.. 𝙿-𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎!! 𝙸 𝚋𝚎𝚐 𝚢𝚘𝚞!! 𝚃𝚑𝚎𝚢'𝚛𝚎 𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛!!" 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚎𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝙰𝚜 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍, 𝙸 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝙲𝚑𝚎𝚗𝚐 𝚇𝚒𝚊𝚘𝚜𝚑𝚒 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚛𝚗𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎, 𝚝𝚎𝚗𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚐𝚛𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚎𝚎𝚝𝚑. 𝙷𝚎 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚒𝚝, "𝚆𝙴'𝚁𝙴 𝙶𝙾𝙸𝙽𝙶 𝚃𝙾 𝙷𝙴𝙻𝙿 𝚈𝙾𝚄! 𝙾𝙺𝙰𝚈!? 𝚆𝙴 𝚆𝙸𝙻𝙻!! 𝙸 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙱𝚁𝙸𝙽𝙶 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝙳𝙰𝚄𝙶𝙷𝚃𝙴𝚁 𝙱𝙰𝙲𝙺 𝚃𝙾 𝚈𝙾𝚄! 𝚃𝙷𝙴𝚈 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙱𝙴 𝙱𝙰𝙲𝙺 𝙸𝙽𝚃𝙾 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝙰𝚁𝙼𝚂!!" 𝙼𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚗𝚎𝚍. "𝙲𝚑𝚎𝚗𝚐 𝚇𝚒𝚊𝚘𝚜𝚑𝚒, 𝚒𝚝'𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚍-" "𝙸 𝙳𝙾𝙽'𝚃 𝙵𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙶 𝙲𝙰𝚁𝙴! 𝙸 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙷𝙴𝙻𝙿 𝚃𝙷𝙴𝚂𝙴 𝙿𝙴𝙾𝙿𝙻𝙴, 𝙽𝙾 𝙼𝙰𝚃𝚃𝙴𝚁 𝚃𝙷𝙴 𝙲𝙾𝚂𝚃! 𝙽𝙾 𝙼𝙰𝚃𝚃𝙴𝚁 𝙷𝙾𝚆 𝙷𝚄𝚁𝚃, 𝚄𝙿𝚂𝙴𝚃 𝙾𝚁 𝚆𝙴𝙰𝙺 𝙸 𝙰𝙼, 𝙸 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝚂𝚃𝙸𝙻𝙻 𝙷𝙴𝙻𝙿 𝚃𝙷𝙴𝙼!" 𝙷𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍, 𝚌𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚘𝚏𝚏 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚐𝚑-𝚏𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝. 𝙸 𝚏𝚛𝚘𝚣𝚎, 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑𝚎. 𝚃𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚝𝚘 𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍 𝚝𝚘𝚘𝚔, 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚎𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍'𝚜 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚞𝚛𝚍𝚎𝚛𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜, 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚑𝚒𝚖. 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖, "𝙶𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚝𝚘! 𝙽𝙾𝚆!" 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐, 𝚙𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖, 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕. "𝚈𝙾𝚄'𝚁𝙴 𝙶𝙾𝙸𝙽𝙶 𝚃𝙾 𝙺𝙸𝙻𝙻 𝚈𝙾𝚄𝚁𝚂𝙴𝙻𝙵 𝚈𝙾𝚄 𝙱𝙰𝚂𝚃𝙴𝚁𝙳!" 𝚂𝚘𝚘𝚗 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑, 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚛𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖, 𝚋𝚎𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚝𝚘, 𝚋𝚞𝚝... 𝙽𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚎𝚍.
YOU ARE READING
cł¡cк
FanfictionLu Guang x Cheng Xiaoshi fanfiction Status: Completed! <3 This is a fanfiction for the growing fandom of Link Click It's just a fanfic that's full of messed up things and lead to LuCheng becoming a couple. (IT CURRENTLY ISN'T CANON THAT LUCHENG IS...