Amikor hátrafordultam na kit láttam meg. Az exemet hát ez szuper. John Hall. Ő szakított velem, viszont mindenkinek azt mondta, hogy megcsaltam.
-Nocsak... nocsak... nocsak... Kit látnak szemeim.-mondta gúnyosan közbe egyre közelebb jött.
-Mit akarsz tőlem John?!-kérdeztem idegesen de egybe reszketve is mivel tudom hogy John mikre képes...
-Csak játszunk egy picit és mind a ketten mehetünk tovább.
-A rohadt életbe is hagyj már békén.-toltam el magamtól.
-Édesanyád nem tanított meg szépen beszélni te kis ribanc?!!-ekkor nem gondolkodtam csak cselekedtem. Szemen köptem. Erre nagyon pipa lett megfogta a torkomat majd a falnak nyomott.
🌌Dean szemszöge🌌
Vége lett az edzésnek, és mivel Em-el megyek haza ezért megfürödtem, majd befújtam magam. Mikor kiértem hallottam, hogy valaki sikít... vagyis csak próbál... nem inkább fulldokol!
Úristen EZ EMILY HANGJA. Gyorsan kirohantam az ajtóhoz és láttam, hogy John az. Az a rohadék. Oda szaladtam majd beütöttem neki egyet, kifeküdt és nem mozdult de lélegezni lélegzik úgyhogy nem halt meg. Viszont Emily összeesett ezért felkaptam és bevittem az orvoshoz. Nem érdekelt ha felfüggesztenek csak Emily legyen jobban. Bevittem az orvoshoz és azt mondta a doktornő, hogy rendben lesz. Nagyon megnyugodtam mikor kimondta ezt a mondatot.🌌Emily szemszöge🌌
Mikor felébredtem, az orvosiba találtam magam. Tiszta piros volt a nyakam, és a hajam is szanaszét állt, a szám pedig fel volt duzzadva és kicsit véres is volt.
-Áhh Mrs. Foster, csak, hogy felébredt.-szólt kedvesen a doktornő-Mr. Hunter már nagyon várja. Az összes óráról elszökött, és nem lehetett rávenni, hogy elmenjen. Odakint van a folyosón. Még ezt vegye be!-mondta, majd ideadott egy pohár vizet meg gyógyszert.
-Rendben! És köszönöm!-mondtam mosolyogva, majd bevettem a gyógyszert és megittam a vizet.
Kimentem a folyosóra és arra eszméltem, hogy valaki felemel és úgy ölelget, hogy megfulladok.
-ÚRISTEN!!! NAGYON AGGÓDTAM, HOGY MI LESZ VELED DRÁGASÁGOM!!!-kiabált és közben letett a földre, de még ott se engedett el.-SOHA TÖBBET NEM VÁRHATSZ MEG AZ AJTÓ ELŐTT OTT VAN A LEGTÖBB HÜLYE!!!
-Jólvan, de ne kiabálj kérlek szépen!-öleltem vissza.
-Jó, bocsi. De most hazamegyünk és szépen lefekszel, én pedig ápollak mivel testvéred még nincs otthon.
Köszönöm!-nyomtam egy puszit az arcára, mire ő elfordúlt és elkezdett húzni a kocsi felé. Vagyis megfogott és felvett (menyasszony pózba?😏).
Hazaértünk és egyből be is mentünk. Aztán fellépett volna a lepcsőn mikor kibillent az egyensúlyából és hátra estünk. Én persze véletlenül ráestem, amitől kicsit elpirultam és gyorsan felálltam. Ő is felállt és felkísért a szobámba.
Will is hazaért és egyből jött fel, mert hallotta mitörtént.
-Jézusom Em jól vagy? Mi történt? Miért ilyen a szád?!-tette fel az összes kérdést egyszerre.
Egy kicsit megszeppenten de válaszoltam az összes kérdésére.
Lementünk vacsorázni palacsinta volt. Még Dean se ment haza ezért ő is evett. Mikor befejeztük a vacsit, majd Will felállt és megszólalt.
-Ha már itt vagytok akkor beszeretnék jelenteni valamit.-mondta majd rám nézett-Mivel ma megtörtént ami megtörtént, ezért azt szeretném kérni Dean, hogy lakj itt!-mondta majd Dean is felállt-Azért is szeretném, mert-nyelt egyet azután folytatta-el kell mennem Németországba 2 hónapra, mert fizetés emelést fogok kapni és én leszek az üzletvezető helyettes.
-Hát... hát.... én nem tudom mit mondjak.-ezután ránéztem Dean-re aki csak boldogan állt, de mikor kimondtam ezt a mondatot az arcáról is lefagyott a mosoly.
________________________________
Hát ez egy kis rövid rész lett, és sajnálom, hogy ilyen kesőn hoztam nektek de itt van.
Vajon ezek után mi lesz.
Ha tetszett kérlek nyomd meg a vote gombot.
Köszi<33
ESTÁS LEYENDO
A Fiú és Én
RomanceVan egy lány, Emily Foster 17 éves szőke hosszú hajú szemei, mint az óceán, kb olyan 170 cm körül lehet. Legjobb barátnője Annabella Ross (majd róla is lesz leírás a storyban). Emilynek van egy bátyja is William Foster. William Fosterről annyit, hog...