Sano Manjirou-Mikey

106 10 3
                                    

Bu bölüm @Miuthelittelgirl için yazılmış bir özel bölümdür muah😽💗

20:37
Kış mevsimindeydik, hafif bir yağmur yağıyordu. Açıkçası yağmurun yağışını izlemek güzeldi, ama bir anda telefonum çalmaya başladı. Arayanı görmek için ekrana baktım, ekranda "Mikey" yazısını görmemle istemsizce sırıtmaya başladım. Mikey ile iki haftadır çıkıyorduk ve ilişkimizde bir sorun yoktu ancak Mikey çok meşguldu benimle ilgilenmek için pek zamanı yoktu, bunları düşündükten sonra telefonu açtım ve kulağıma doğru götürdüm.

Mikey: Hey y/n
- Oh Mikey.
Mikey: Şey rica etsem bir balkona çıkabilir misin?
- "Tamam" dedim ve balkona doğru evin içinde koşmaya başladım, balkon kapısının önüne gelince durdum kapıyı açıp balkona çıktım. Balkona çıktığım gibi aşağı bakınca bir taxinin önünde beni bekleyen Mikey'i gördüm, yağmurdan ıslanıyordu ama Telefon hala kulağındaydı konuşmak için dudaklarımı araladığım sırada Mikey konuşmaya başladı.
Mikey:Hadi aşağı in ama ilk önce sıkı giyin üşütmeni istemem" dedi ve bana konuşmaya fırsat vermeden telefonu kapattı.

Başka çarem yoktu aşağı inecektim. Hazırlanmak için odama gittim, pjamalarımı çıkarttım dışarıya uygun kıyafetlerimi giyindim sonra montumu ve ayakkabılarımı giyindim. Anahtarlarımı ve telefonumuda yanıma aldığımdan emin olduktan sonrada aynaya son bir kere bakıp aşağı indim.

Aşağıda Mikey beni hala taxinin önünde bekliyordu, taxiye binmem için kapıyı açtı bende taxiye bindim. Ben bindikten sonrada Mikey hızlıca taxiye bindi, şöföre gideceğimiz adresi söyledi ve bana bakmaya başladı.

-Mikey nereye gidiyoruz?
Mikey: Orasıda sürpriz olsun.
-Peki beni neden yağmurda öyle bekledin, çok ıslanmışsın hasta olacaksın.
Mikey: "Merak etme bana bişey olmaz" dedi ve elini tutmam için kendi elini uzattı, bende onun elini tutmaya başladım. Elleri gerçekten çok güzel, pürüzsüz, yumuşak ve sıcaktı, Mikey bana güven veriyordu.
-"Sadece senin için endişeleniyorum, hasta olmanı istemem" dedim ve Mikey'e en sıcak gülümsememi yolladım.

20:53
Bir süre sonra taxi durmuştu. Mikey şöföre ücreti uzattı ve üstü kalsın dedi. Sonrada bana döndü ve "Hadi y/n geldik" dedi ve ilk kendisi taxiden indi sonrada benim taxiden inmem için kapıyı tutup elini bana uzattı.
Bende Mikey'in bana uzattığı elini tuttum ve "Teşekkürler" dedim.
Mikey taxinin kapısını kapattı ve söylenmeye başladı.

Mikey: "Hadi y/n yağmur yağıyor üşüteceksin hızlı olmalıyız" dedi ve koşmaya başladı. Elimi tutuyordu bu yüzden bende koşmaya başladım.
En sonunda bir evin önüne gelince durduk, Mikey cebinden anahtarını çıkarttı ve evin kapısını açtı.
(Mikey'in eve kız atarkenki hızlı zamanları ĞDQNŞPHOFDIHPÜK)
Eliyle içeri gir işareti yaptı ve bende içeri girdim. Mikey'in ferah Japon tarzında güzel bir evi vardı, insana huzur veriyordu. Ben bunları düşünürken Mikey bana seslenmeye başladı.

Mikey: y/n montunu burada çıkarabilirsin.
- "Tamam Mikey, teşekkürler." dedim ve montumu çıkartıp askılığa astım.
Mikey: "Eee o zaman içeri geçelim" dedi bende kafamı olumlu anlamda salladım.
Mikey ile salona geldik ve Mikey konuşmaya başladı.
Mikey: "y/n sen buradan bekle ben geliyorum" dedi ve içeriye gitti.

5 dakika sonra Mikey içeride üstünü değiştirip gelmişti, koltuğa benim yanıma oturdu ve "hadi filim izleyelim" dedi. Bende "tamam" dedim.
Mikey: o zaman sen istediğin filimi seç bende yiyecek getireceğim dedi ve mutfağa gitti.

-Bende Mikey mutfağa gittiğinde güzel bir romantik komedi seçmiştim, tabi bunlar olurken hala yağmur yağıyordu hatta yağmur şiddetlenmeyede başlamıştı şimşekler çakıyordu.

Tokyo Revengers Characters x Reader OneshotsWhere stories live. Discover now