Kedves idetévedt Olvasó!
Nagyon sokat tépelődtem, hogy kitegyem-e ezt a "könyvet", "firkálmányt", de végül valahogy összeszedtem azt a fikarcnyi önbizalmam és emiatt olvashatod ezt el...
Sokat kutakodtam a neten, hogy minden információ tökéletesen meg legyen, de kérlek nézzétek el, ha vannak benne tévedések, hiszen tisztában kell lennetek, azzal, hogy nincs sajnos minden fent a legújabb generációról és engem sem neveznek internetnek, aki mindent tud! :)
Továbbá tudni kell, hogy vannak saját szereplőim is... Sőt! Majdnem minden negyedik karakter az én fantáziámból ugrott a "lapokra".
Nem követi az Elátkozott Gyermek történéseit...
A célom egy olyan fanfiction megírása, amilyenhez hasonlót még nem láttam.
Na ilyet még nem láttam...
Továbbá írói szemszögből írom, mert úgy hiszem, hogy az E1-et már kimaxoltam egy másik "könyvemben" és gyakorolni sosem árt. ;)
Nem szeretnék bunkónak tűnni, de azt tisztáznom kell, hogyha nem tetszik, akkor azt kérlek kultúráltan jelezd, mert végre van egy lelkesedésem ezzel kapcsolatban és nem akarom hirtelen elveszteni. (Mármint a kedvet...)
Csapjunk bele a lecsóba!
Tehát...
James Sirius Potter... A heted évét kezdi imádott iskolájában a Roxfortban.
Érezhetően változnak az emberek... És a légkör is sokkalta fülledtebb, amikor szóba kerülnek a Ravasz vizsgák és az azt követő "kirepülés" a nagyvilágba.
Minden változást érzékel Jamie is, aki már akkor tudja, hogy idén meg fog változni valami, amikor szembe találja magát egy hatalmas kék szempárral a King's Crosson.
Elvesztett kviddics meccsek. Oltári balhék. Dugába dőlt bálok. Csalódások. Félelmek. Furcsa és kavargó érzelmek. Viták. Nevetések. Szórakozások. Vigasztalások. Vérző szájak és orrok. Piros pecsétes rivallók. Szivecskék rajzolása a cikesz mellé. Sokszor eltört szemüveg. Elszakadt gitárhúrok. Könnyes szemek. Vidám szökkenések. Hatalmas vigyorok. Kócos, kezelhetetlen és fekete fürtök. Ábrándos pillantások. Elszánt tekintetek. Levegőbe bokszoló öklök. Gyerekkori képek. Családi kupaktanácsok. Testvérek közötti erőfitoktatás és még végtelenségig sorolható történések, amik főhősünkre várnak hetedévében...
YOU ARE READING
MEGVÁLTOZNI
FanfictionMegváltozni... Megváltozni Érted... Vagy nem? James Sirius Potter... A heted évét kezdi imádott iskolájában a Roxfortban. Érezhetően változnak az emberek... És a légkör is sokkalta fülledtebb, amikor szóba kerülnek a Ravasz vizsgák és az azt követő...