: :: Chapter 5: but i know I'm not doing a great job

6 2 0
                                    

Yima Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yima Pov

Sekolah mengadakan lawatan dan aku perlu mengikuti, disebabkan itu kami tidak dapat menyambut harijadi aku bersama.

𓍼 ᵕ̈ ↷ ៹ 𓈈 𓏲 𓍲 ༉‧₊˚彡

Tiada tempat duduk yang masih tinggal. Perasaan kecewa dirasai semasa  turun dari bas.

"Awak nak pergi mana?"

Aku berpaling kebelakang dan melihat firgura lelaki yang tampan, mengenakan baju hoodie berwarna biru sangat padan dengannya.

"Kerusi dah penuh. Jadi saya rasa saya tidak akan ikut lawatan kali ini"

"Mari" dia tarik tangan aku naik ke dalam bas.

Dia memberikan aku tempat duduk disebalahnya.

"Gomawo".

𓍼 ᵕ̈ ↷ ៹ 𓈈 𓏲 𓍲 ༉‧₊˚彡

Baru saja bas memulakan perjalanan aku sudah kesejukan kerana memakai pakaian yang nipis. Dia mengeluarkan jacket dan menyelimuti aku secara tiba-tiba. Sekali lagi aku terhutang budi dengannya.

"Siapa nama awak?"

"Jeon"

"Yima"

𓍼 ᵕ̈ ↷ ៹ 𓈈 𓏲 𓍲 ༉‧₊˚彡

"Oh hari ini hari jadi awak ya? Selamat hari lahir"

"Gomawo"

"Biar saya nyanyikan untuk awak sebuah lagu"

"Tak perlulah"

"Happy birthday to you. Happy birthday to you. Happy birthday to pretty yime. Happy birthday to you. Yeay"

Aku senang berada disamping Jeon. Rasanya aku terlupa akan sesuatu eh tidak seseorang. Tidak aku tidak semudah untuk jatuh cinta tapi kenapa aku berasa selesa bila bersama Jeon..

End Pov

𓍼 ᵕ̈ ↷ ៹ 𓈈 𓏲 𓍲 ༉‧₊˚彡

"Tiada message atau call. Takkan baru sehari dia dah lupakan aku"  Yoongi duduk di jongkang-jongket seorang diri.

'Ah shit. Kalau memang dilahirkan dengan nasib begini kenapa aku tak halang diri aku dulu dari terus mencuba. Kalau aku tak mencuba mesti aku tak akan rasa perasaan ini'

  seesaw | myg ✓ Where stories live. Discover now