Sudah genap 6 hari mereka tidak bertemu sejak kali terakhir Yima merawat Yoongi ketika dia sakit.Yoongi sedang duduk secara mengiring di atas jongkang-jongket. Baru saja Yima mengambil tempat duduk disebelah lagi satu dia mengeluh.
"Wae? " Cara Yoongi membuka tajuk bualan mereka membuatkan Yima tersentak.
"Yoongi saya minta maaf. Bukan maksud saya.."
"Tipu"
"Saya boleh jelaskan"
"Awak nak tahu. Bahaya bermain jongkang jongket ini dan saya bersumpah tak akan ulangi kesilapan ini. Saya tahu awak sukakan Jeon. Tak apa saya akan turun dari jongkang-jongket ini sekarang. Jangan cari saya lagi. Saya minta maaf dan Terima kasih untuk semuanya"
Yima terpaku dengan apa yang baru berlaku. Dia keliru dengan perasaannnya sendiri tetapi yoongi sudah betul betul pergi. Dia mengambil beg yang Yoongi tinggalkan untuknya. Sebuah baju hoodie miliknya dahulu dibawa keluar dengan sebuah dompet mahal yang dia pernah meminta pada yoongi. Dalam dompet itu terdapat sebuat photo strap yang diambil ketika dipusat arked dahulu. .
Yima merenyukkan gambar itu tetapi tetap dibawa pulang bersamanya. Dari jauh sebenarnya Yoongi masih setia memerhatikan dia sehingga Yima benar benar sudah tinggalkan tempat itu.
"Aku tak nak ingat semua ini lagi" Yoongi
YOU ARE READING
seesaw | myg ✓
Fanfiction"Ugh here we go again, a stupid seesaw game" : ✓ :: votes : ✓ :: comments : ✓ :: happy reading 🗓:: c o m p l e t e ┊͙ 📢SEESAW PART III COMING SOON 0.6 ⓒ