Part-11🧡

3.2K 279 11
                                    

Unicode Ver:

At PTD Cafe,,,,,,

Yoongi-ဆိုစမ်းပါအုံး ငါတို့ကိုခေါ်တဲ့အကြောင်း...

Hoseok-အေးလေ ခုမှ ပြန်ရောက်တာ အဝတ်အစားတောင်လဲဖို့အချိန်မရဘူး...

Jk-ဒီလိုကွာ ထယ်ယောင်းကပြောတာ ဘာသာစကား တစ်ခုခုလေ့လာထားရင် ဘယ်လိုလဲတဲ့ uni တက်ဖို့ကလည်း လိုသေးတော့ အချိန်တွေ ကုန်မှာ စိုးလို့ ငါတို့လည်းအားနေတာပဲလေ ပြီးတော့လည်းအချိန်ပိုင်းလေးပဲဆိုတော့...

Tae-ဟုတ်တယ် ငါတို့တစ်ခုခုတော့ တတ်မှဖြစ်မယ် Uni မတက်ခင် သူများတွေလည်း ငါတို့လို တွေးမှာပဲ တိုးတက်လာတဲ့ ခေတ်ကြီးထဲမှာ ငါတို့ကျန်ခဲ့လို့မဖြစ်ဘူး...

Jimin-ဟုတ်ပါပြီ တက်ကြတာပေါ့ ဒါမဲ့ ဘာတက်မှာလဲ...

Jin-Englishဆို အဆင်ပြေမယ် international language ဆိုတော့လေ...

Tae-ငါစဉ်းစားတာလည်း အဲ့ဒါပဲ 4 skills ပေါ့...

Jk-ဟုတ်ပြီ သဘောတူညီချက်ရရင် ဘယ်မှာ တက်မှာလဲ ဘယ်ဆရာနဲ့လဲ တွေးရတော့မယ် ငါတို့က သိပ်သိတာမှ မဟုတ်တာ...

Joon-အဲ့လိုဆို ငါသိတယ် ငါအသိဆရာတစ်ယောက်ရှိတယ် Bang Sihyuk တဲ့ ...စာနဲ့ပက်သက်ရင် အရမ်းကြောက်စရာကောင်းတယ် စည်းကမ်းကြီးတယ် အချိန်တိကျတာကြိုက်တယ် သူပြောတာကိုဖြစ်အောင် လုပ်တတ်တဲ့သူကို သဘောကျတယ် စာမဟုတ်ဘဲ တခြားဟာ ဆိုရင် ကြိုက်သလိုပေါင်း သူငယ်ချင်းလိုလား အဖေလိုလား အကိုလိုလား အရမ်းအလိုလိုက်တယ် ကဲ ဘယ်လိုလဲ....4 skills လည်း ကျွမ်းတယ် အရမ်း သူနဲ့သာသင်ရင် ငါတို့ ဒေါင်းဒေါင်းပြေးသွားမှာ...

Hoseok- ဖုန်းဆက်ကြည့်ပါလား ...

Yoongi- အချိန်တစ်ခါတည်း ညှိလို့ရအောင် ငါမနက်အစောကြီး မထနိုင်လို့ပါ...

Joon-ok ok...

Joon-Hello Sam လား...

*ဟုတ်တယ် Joonie ဆရာပါ...*

Joon-သားတို့လေ ဆရာ့ဆီ 4 skills တက်ချင်လို့ ဆရာသင်တန်း ဘယ်တော့ဖွင့်မှာလဲဟင်

*အချိန်ကောင်းပဲ မနက်ဖြန် ဖွင့်တော့မှာကွ..*

Joon-ဆရာ အချိန်ကရောဟင်...

Competitors(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora