Płeć

6 1 4
                                    

Już od jakiegoś czasu zastanawiam się czy na pewno jestem kobietą. Czasem stoję przed lustrem i zastanawiam się jak to by było gdybym była chłopakiem. Czasem jak się ubieram to specjalnie szukam stanika sportowego, żeby choć trochę spłaszczyć piersi. 

ALE czasem stoję przed lustrem i czuję się dobrze jako kobieta. Specjalnie ubieram stanik, który podkreśla biust. Po prostu czuje się dobrze w własnym ciele. 

Czy to znaczy, że jestem genderfluid? Uh.... po co czemu tak trudno odkryć siebie? Może gdyby normalizować szukanie swojej seksualności i kwestionowanie swojej płci to byłoby to łatwiejsze? W końcu każdy kiedyś pytał siebie czy na pewno lubi przeciwną płeć. Prawda? Przecież to normalne, żeby kwestionować pewne rzeczy i szukać siebie. Prawda? 

Życie ssie...

~pisane 25 sierpnia 2021~

Jakiś tydzień temu stwierdziłam, że raczej nie jestem genderfluid i moje rozmyślania są podyktowane zaniżoną samooceną. You know, jestem młoda, dopiero poznaje siebie, hormony mi buzują itd itp.

But bitch, wyglądam zajebiście w krótkich włosach i nie mam zamiaru zastanawiać się (na razie) nad swoją płcią. Jak dla mnie mogę być niebinarną kobietą (nie pisać, że coś takiego nie istnieje. WIEM TO, ale ja się tak określiłam więc chuj ci do tego...)

Pozdrawiam z rodzinką


~Pisane 5 września 2021~

O chuj! Właśnie się całkiem wyoutowalam. Powiedziałam przyjaciołom, że nie czuje się do końca kobietą. I podobno TO WIDAĆ! No ale od początku.

Kolega stworzył kanał na dc, żeby powiedzieć, że nie jest do końca chłopakiem, więc ukradłam mu trochę te chwile i też się przyznałam. I pytanie do ogółu - czy serio to widać, że jest się nie-cis? Bo myślałam, że wyglądam/zachowuje się normalnie. Czasem nosze bluzy, staniki sportowe, ale poza tym chyba nic? Podobno to bardziej w zachowaniu. Any pomysły co to może być? 

No, ale teraz czuje się szczęśliwa. Trochę się stresowałam. Zwłaszcza, jak był ten moment, że kilka osób pisało na raz. No bo niby całe towarzystwo jest tęczowe, ale ten lęk jest. 

No, ale na razie,  żegnam jako niebinarna osoba. <3

~Pisane 13 kwietnia 2022~

Kto to ja?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz