3.Bölüm

228 12 5
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen :)
Instagram: @aso_vini

Keyifli okumalar ♡

🍂


Aycan'dan:

Sabah erkenden uyanınca ileride olan parka gitmiş biraz yürüdükten sonra ekmek alıp eve dönmüştüm. Ekmekleri masaya bırakıp kıyafet aldıktan sonra yıkanmak için banyoya gitmiştim. Yıkanıp ve giyindikten sonra odama gidip evden çıkmadan önce açtığım camı kapatıp yatağımı ve odamı topladıktan sonra astığım kıyafetlere bakmak için balkona gittim. Kıyafetleri kontrol ettikten sonra kuruduklarını anlayıp topladıktan sonra odama döndüm. Annemlerin odasına sessizce girip ütü ve ütü masasını aldıktan sonra tekrar odama döndü. Pişmemek adına pencereyi açıp, ütü masasını da kurduktan sonra ütüye su koyup fişini de taktıktan sonra sırayla ütülemeye başladım. Ütüledikten sonra kıyafetleri askıya asıp düzgün bir şekilde dolaba astım. Ütünün fişini çektikten sonra masama koyup ütü masasını da kapatıp kapının arkasına yasladım. Camı açtığım halde fazla sıcak olmuştu. Salona gidip vantilatörü çalıştırıp karşıma koyup serinlemeyi bekledim.

Herkes uyanmış kahvaltımızı yaptıktan sonra odama dönüp Yaren'le görüntülü konuşmaya başladık. Yaren'e baktığımda hem yüzüne maske sürüp hem benimle konuşuyordu. Haline gülüp konuşmaya başladım. Yarın ikimizde iş görüşmesine gidecektik ve aşırı heyecanlıydık. İkimizin de tek ümidi yanlış bir şey yapmamaktı. Akşama kadar konuşmuştuk. Annemin beni çağırmasıyla Yaren'le vedalaşıp mutfağa gidip anneme yardım etmeye başladım. Akşam yemeği yiyince sofrayı topladıktan sonra hep birlikte balkona geçip konuşmaya başladık yarınla ilgili.

" İnşallah şirketi batırmazsın." Diyen yanımda oturan Alper'in ensesine vurdum.

" Canım kardeşim yönetici olarak değil avukat olarak gidiyorum." Deyip ona bakarken ensesini ovaladığını gördüm. Göz devirip önüme dönerken

" Sen de o potansiyeli görüyorum ne yapıp ne edip batırırsın." Demesiyle taklidi yapmamla gülerken annemle babam da gülmüştü. Geceye kadar oturduktan sonra herkese iyi geceler deyip odama gittim. Telefonun alarmını kurduktan sonra pijamalarımı giyip dişlerimi fırçalamak için banyoya gittim. İşlerimi hal ettikten sonra tokayı çıkartıp saçlarımın serbest kalmasına izin verdikten sonra örtüyü açıp yatağa uzandıktan sonra gözlerimi kapatıp uykuya dalmayı bekledim.

🍂

Çalan alarmla yüzümü buruşturup kalkmadan elimi telefona uzatıp alarmı kapattım. Ellerimle yüzümü ovaladıktan sonra ayağa kalkıp dün çıkardığım tokayla saçlarımı toplayıp odamdan çıkıp banyoya ilerledim. İşlerimi hal ettikten sonra mutfağa girdiğimde annemle karşılaştım.

" Günaydın." Dediğimde arkasına dönüp bana bakıp gülümsedi.

" Günaydın kızım, ne hazırlayayım."

" Anne ben hazırlardım niye kalktın."

" Olsun ne olacak hem ilk defa kızım  iş görüşmesine gidiyor heyecanına ortak olmak istedim ne var bunda aa." Dediğinde dudak büktüm.

" Tamam canım bir şey demedim. Tostla , nescafe yeter ." dediğimde başıyla onaylayıp hazırlamaya başlamıştı. Olan tostu tabağı koyduktan sonra bir paket nescafeyi bardağa boşaltıp üstüne ısıtıcı da kaynattığı suyu üstüne döktükten sonra karıştırmaya başlamıştım. Tabakla , kupayı önüme koyduktan sonra teşekkür edip yemeye başladım. Bittikten sonra kalıp bulaşıkları alacakken annem elimden alıp odama göndermişti. Odama gidip ütülediğim pantolonlardan birini giydikten sonra beyaz gömleği giyip, gömleğin eteklerini pantolonun içine soktum. Makyaj masanın önündeki pufa oturup saçımı hal etikten sonra hafif bir şekilde fondöten , kapatıcı sürdükten sonra telefonu ve çantamı alıp odamdan çıktım. Mutfağa su içmek için döndüğümde babamın da uyanık olduğunu gördüm.

Anlaşmalı Evlilik- AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin