5.rész

50 7 0
                                    

~Jimin~
Kész is lettem a Ramennel egy kis idő múlva,majdpedig kiszedtem egy tányérba és odaadtam Yoonginak.
-Remélem ízleni fog.-mondtam majdpedig visszamentem és lehuppantam a kanapéra. Most valahogy kevésbé félek tőle.

~Yoongi~
Megkostóltam az ételt és egyszerűen meg sem tudtam szólalni, csak magamba tömni az egészet. Nem gondoltam volna, hogy ennyire jól főz..
Majd miután megettem, (mellesleg eléggé jól esett) leültem mellé.
-ez egyszerűen isteni volt!-mondtam majd pedig ránéztem. Ő is épp rámnézett így szemeibe nézhettem, és egy halvány mosolyra húzta a száját. Sosem láttam még mosolyogni... Talán miattam nem mosolygott eddig?..
Gyönyörű...
Miután visszatértem a gondolataimból azon kaptam magam, hogy Jimin száját bámulom, így inkább gyorsan elővettem a telefonom és elkezdtem valami random dolgot csinálni rajta.
Remélem azért nem volt túl feltünő..

~Jimin~
Egy ideje már itt ülök és nem csinálok semmit. Yoongi pedig csak bámulja a telefonját mellettem. Gondoltam gyorsan lecsekkolom mennyi az idő.
Lassan éjfél. Várjunk..hogy mi??
Hogy ment el így az idő a semmit tevéssel?
-Yoongi..lassan éjfél szóval szerintem én hazamegyek. de köszönöm, hogy meghívtál..-őszintén, valahogy úgy éreztem, hogy nem is akarok hazamenni. Vele akartam maradni..
-ooh, dehogyis Jimin ne butáskodj, gondolod, hogy ebben az órában elengedlek egyedül kószálni az utcán?-szóval..aggódik? most komolyan? ez..eléggé jól esik de sosem gondoltam volna, hogy pont Min Yoongi lenne az akit egyáltalán érdekelné mi történik velem.
Egyből rávágtam volna, hogy maradok de azthiszem az kicsit feltünő lenne számára.
-am..tudok vigyázni magamra, és nem szeretnék teher lenni...
-nem vagy teher! éss ne ellenkezz csak maradj itt.-rámnézett és kedvesen mosolygott. Ő tud így mosolyogni? WoW.
-Köszönöm...-csak ennyit tudtam mondani, majdpedig betettünk egy filmet a Tvn. Nem mondom, hogy nem volt izgalmas de hulla fáradt voltam.
Szóval csukódott le a szemem de nem lett volna a legjobb ha épp a film közben bealszom..

~Yoongi~
Őszintén direkt húztam az időt, hogy itt maradjon.. szóval eléggé örültem,hogy sikerült meggyőznöm.
Egy kicsit később rápillantottam és ő épp aludt. Kicsit összevolt kuporodva, és az ajkai résnyire nyitva voltak. Mennyire aranyos...
Óvatosan felvettem őt majdpedig felvittem a szobámba és letettem az ágyra. Azután pedig betakartam.
Gyorsan le is zuhanyoztam, aztán felvettem a pizsomámat, ami egy boxerből és egy hosszabb polóból áll.
Majdpedig befeküdtem Jimin mellé.
Éppen elaludtam volna de megéreztem Jimin érintését. Odafordítottam a fejem, és láttam ahogy hozzámbújt.
Mosolyomat nem bírtam elrejteni és nyomtam egy puszit a fejére hisz túl édes volt és nem bírtam megállni.
Kis idő múlva lecsuktam a szemeim és elnyomott az álom.

My first love~YoonminWhere stories live. Discover now