~Jimin~
Reggel felébredtem, és konkrétan Yoongin feküdtem. Eléggé zavarba jöttem közelségétől, és igazából azt sem tudtam, hogy hogyan kerültem fel a szobájába.
Gyorsan le is szálltam róla és kipantattam az ágyból, majd pedig rápillantottam miközben vettem fel a cipőmet, így hirtelen előre is estem. Amire persze ő egyből felébrett. Hát ilyen az én szerencsém. Felnéztem és láttam ahogy lenéz az ágyról és nevet rajtam. Egy gúnyos mosolyt mutattam felé majd nagynehezen felálltam és felvettem a cipőmet.
-oh már mész is?-kérdezi, miközben felült az ágyon.
Eleve nem is akartam idejönni, nem is értem, hogy miért egyeztem bele a meghívasba ami inkább parancsnak minősült.
Tehát én csak bólintottam egyet és le is mentem a lépcsőn, majd pedig a kabátomat is felvettem.~Yoongi~
Nem akartam, hogy elmenjen. Hisz szombat van, akár lóghatnánk együtt egész nap. Érezni akarom..érezni akarom a jelenlétét és minden pillanatban tudni, hogy mit csinál és, hogy jól van e. Sosem gondoltam volna igazán, hogy bele fogok szeretni..Lementem utána, ő éppen már a kabátját húzta magára.
-Nem muszáj menned még.-mondtam, ő pedig rám pillantott. Láttam a szemeiben, hogy gondolkozik és hogy össze van zavarodva.
-Tudod, van ez az új kávézó, és szívesen megnézném. Jöhetnél te is, a haverok nem érnek rá.-őszintén, csakis vele akartam lenni.
-Am..elmehetünk.-mondta, de mintha nem lett volna biztos válaszában. Inkább nem kérdeztem vissza, hisz a végén még meggondolja magát.
Rámosolyogtam és felszaladtam az emeletre, majd pedig felöltöztem. Lehet, hogy kicsit őrült vagyok, de van egy egész szekrényni parfümöm.
Kinyitottam, és elkezdtem keresni, hogy melyik illatot is használjam. Majd pedig eszembe jutott, hogy Jimin egyszer említette a suliban, hogy szereti az édeskésebb illatokat, mint például a vanília.
El is kezdtem keresni egy vaníliás parfümöt. Mikor megtaláltam, elmosolyodtam, és magamra spricceltem egy keveset.
Azután pedig lementem és felkaptam a kocsikulcsom.~Jimin~
Megint beleegyeztem. Gratulálok magamnak.
Épp le is jött és felvette a kulcsát mellőlem. Valami megcsapta az orrom..Kicsit közelebb hajoltam Yoongihoz és enyhe, édes vanília illata volt. Nagyon kellemes volt, főleg, hogy nagyon szeretem a vaníliát.
Ő pedig rám nézett, és láttam egy halvány mosolyt arcán.
YOU ARE READING
My first love~Yoonmin
FanfictionPark Jimin..aki meghallja ezt a nevet elkezd nevetni és gúnyolódni. Igen ezt a fiút bántalmazzák az iskolában, lelkileg és testileg is. Ugyanis ő csendesebb, és nincs egy barátja sem aki megvédje, és vissza sem szól amit Suga egy aféle győzelemnek t...