Smut!!!
Tom'dan;
Yavaşça boynunu öpmeye başladım. Tabi bu arada ısırığa dönüşmüyor değildi. Hafif hafif inleyen Elena her geçen saniye beni daha fazla azdırıyordu. Banyonun kapısını açıp bir yandan onu öperken yatağa doğru ilerledim. Kendim yatağa oturdum ve Elana'nın kucağıma oturması için hafifçe dizlerime vurdum. Kucağıma oturduğunda ağzımdan küçük bir inleme kaçtı. Bu sefer Elena benim boynumu öpmeye başlamıştı. Hafif hafif erkekliğime sürtünüyordu bu hareketi karşısında erkekliğim şişmiş ve kalkmıştı.
Elena'dan:
Altımda hissettiğim sertlik onun sürekli arzuladığım erkekliğiydi. Daha fazla dayanamayıp kalktım ve kemerini çözmeye başladım. Onu da ayağa kaldırıp pantolununu indirdim ve boxerinin üzerinden erkekliğini okşadım bu onu deli gibi azdırıyordu. Ağzından kaçan iniltiler ile iyice ıslanmıştım. Daha fazla beklemeyip boxerı da çıkarttım ve erkekliğini elimle okşadım sonra ise dilim ile ucunda daireler çizmeye başladım. Tom daha fazla dayanamayıp erkekliğini tamamen ağzıma soktu. Bu küçük bir öğurtüye de sebep olsa umursamadım. Ileri geri yaparken Tom çok fazla inliyordu. Bir süre sonra sesi ile irkildim.
T:Elena boşalıcam!
Erkekliğini ağzımdan çıkarttığım anda karnıma boşaldı. Üzerimdeki sütyene ellerini uzatıp açtı ve çıkardı göğüslerimi süzdü ve hemen oynamaya başladı. Öperek karnıma kadar indi ve külodumu tek hamlede çıkarttı. Önce okşadı sonra ise yanlış hissetmediysem 3 parmağı ile içime girdi. O gelgit yaparken zevk ve acı ile karışık inledim. İnlemelerime dayanamayıp parmağını çıkarttı ve penisine condom takıp ıçimdeki yerini aldı. Saatler böyle devam ederken bir süre sonra ikimizde son kez boşaldık ve duşa gittik. Kısa bir duş alıp hemen uyuduk.
Sabah;
T:Elena kalk hadi birşeyler yemeye gidelim.
-Olmaz.
T:Ya ama çok açım hadi.
-Yürüyemem ben amına koyayım. Dün gece siktin ya beni!
T:Ama sende istedin.
-Tamam sustum. Odaya çağır kahvaltıyı sevgilim.
T:Çok mantıklı hadi kalk bi kendine gel sende.
Popişinden düşecek gibi duran şortu ile yataktan kalkıp oda telefonuna yöneldi. Kahvaltı sipariş edip camları açtı. O tüm bunları yaparken bende kalkıp yatağı örttüm ve banyoya gidip üzerimi değiştirdim. Geri gelip dünki yaramazlığımızın delillerini topladım. Telefonumu alıp yatağa oturdum. Tom ise tuvaletteydi. Hemen çıktı ve yanıma geldi. Bağdaş pozisyonundan çıkıp ayaklarımı aşşağıya doğru salladım. Başını dizime koyan sevgilimin sarı ve ipeksi saçlarını okşamaya başladım.