Dersimin bitmesiyle eşyalarımı toplayarak sınıftan ayrıldım. Seri adımlarla çıkışa doğru yürürken, Zack'in önümü kesmesi ile duraksadım.
"Yoongi, bugün teneffüste olanlar için üzgünüm. Seni rahatsız ettiğimin farkında değildim ama söz veriyorum bir daha yanına asla gelmeyeceğim."
Zack tüm bunları bana bakmadan tek nefeste sıralamış, ben ise ağzım yarı açık bir şekilde öylece dinlemiştim. Ardından,bana bakmamaya özen göstererek yanımdan ayrılmıştı.
Zack özür dileyecek bir tip değildi. Ne olmuştu da birden bire özür dileyip bir daha yanıma gelmeyeceğini söylemişti?
Bunları düşünürken bugün olanları zihnimde tekrarladım.
Hoseok.
Hoseok, onun arkasından gitmişti ve muhtemelen o söyletmişti bunları.
"Hoseok ne oluyor sana..."
Bir fısıltı edasıyla bunu söylerken derin bir nefes aldım. Bu konuyu Hoseok ile konuşmam gerekiyordu.
*
Okuldan çıkmış, çoktan eve gelmiştim. Şimdi ise bir alt sokağımda olan Hoseok'un evine gidecektim.
Telefonumu eşofmanımın cebine koyarak, evimin anahtarını aldım ve seri şekilde evden çıktım.
Aklıma türlü türlü düşünceler geliyordu.
En kötüsü ise Hoseok'un bir ihtimal benden hoşlanıyor olduğu düşüncesiydi.
Bunu kabul etmek istemiyordum. Sonuçta, o benim çocukluk arkadaşımdı değil mi, onunla birlikte olmam ne kadar doğru olabilirdi?
Ben bunları düşünürken çoktan Hoseok'un evinin önüne geldiğimi fark etmiştim.
Kalbim sanki göğüs kafesimi parçalamak istercesine çarpıyordu. Şuan neden gerildiğimin farkında bile değildim.
Elimi kalbimin üzerine koyarak gözlerimi kapattım ve sakinleşmek adına temiz olduğunu düşündüğüm havayı içime çektim.
Kendime gelmeyi başardığımda zile basmış ve bir kaç dakika beklemiştim.
Hoseok, gri eşofmanı ve düz t-shirtü ile kapıyı açtığında duraksamıştım. Gerçi onunda benden bir farkı yok gibi görünüyordu.
"Bir sorun mu var Yoongi?"
Sorduğu soruyla bakışlarımı zar zor yüzüne çıkarabilmiştim.
"Seninle bir şey konuşmam lazım Hoseok, içeri girebilir miyim?"
Hoseok anlamaz gözlerle bana baksada, geri çekilmiş ve içeri geçmem için yer açmıştı.
Vakit kaybetmeden içeri girdiğim de salona geçip oturmuştum.
Bir an önce konuşup gitmek istiyordum. Neden bu şekilde davrandığımı bilmiyorum ama her zaman geldiğim bu ev sanki üzerime geliyormuş gibi hissediyordum.
Hoseok karşıma oturduğunda bakışlarımı ona çevirmiştim.
"Ne oldu Yoongi, anlat bakalım."
"Zack, okuldan çıkacağım sırada yanıma gelip benden özür diledi ve bir daha yanıma gelmeyeceğini söyledi."
Hoseok'a bunu söylediğimde dudakları yana kıvrılmıştı.
"Güzel, sözümü dinlemiş anlaşılan."
Ben ne olduğunu idrak edemeden Hoseok tekrar konuşmuştu.
"Muhtemelen bunu neden yaptığımı soracaksın ben de hemen söyleyeyim, sana karşı olan hareketleri beni rahatsız ettiği kadar seni de rahatsız ediyordu. Bende nazik olduğumu düşündüğüm bir dil ile ona senden özür dileyeceğini ve bir daha yanına yaklaşmamasını söyledim."
"Tanrım, Hoseok aptal mısın? Nazik bir dille söylediğini hiç zannetmiyorum çünkü cocuk konuşurken yüzüme dahi bakmadan çekip gitti?"
"Onu tehdit ettim Yoongi çünkü o ancak bu dilden anlıyordu."
Nasıl bu kadar rahat olabiliyordu, bunu Zack'e kendimde söyleyebilirdim ve en kısa zaman da onunla zaten konuşacaktım?
"Ne demek tehdit ettin Hoseok? Bu nasıl bir tehdit etmek ki karşımda süt dökmüş kedi yavrusu gibiydi?"
Hoseok derin bir nefes almış ve yutkunmuştu.
"Çok kurcalıyorsun Yoongi. Ne şekilde tehdit ettiğimi bilmesen de olur."
Hoseok ayağa kalkıp mutfağa ilerlediğinde, sinirle ben de kalkmış ve arkasından ilerlemiştim.
"Hoseok sen ne yapmaya çalıyorsun?"
Bunu söylememle aniden bir süreliğine durmuş ve bana dönerek bir kaç adım yaklaşmıştı.
"Seni korumaya çalışıyorum Yoongi."
CUSS bölüm yazmayı düşünmüyordum, ama aklıma aniden gelince neden yazmayayım dedim?
1 senedir boşlamışım burayı ancak, ne bu uygulamaya giresim ne de fic yazasım vardı. Yeni yeni, aktif olmaya başladım zaten.
Belki okul açıldığında yazabilirsem, cumartesi veya pazar günleri bölüm atarım diye düşünüyorum ama o da o anki durumuma bağlı tabiki.
Hala bu fici okuyan var mıdır bilmiyorum ama okuyanlara çok teşekkür ederim ve bir şeye değinmek istiyorum.
Behind The Curtain kitabım hiç düşünmediğim bir şekilde tutmuş. Kardeşimin çevresinde ki insanlar bile ona bu kitabımı atıp, "bunu okumalısın." diyor ve kardeşim benim yazdığımı söylediğinde inanmıyor. NFLAJXLAJZLAİZND
Aynı zamanda tiktok'ta da kendi kitabım karşıma çıktığı için baya seviniyorum. Gerçekten başta yazarken bu kadar tutacağını tahmin bile edemezdim. İçin de oldukça hatalarım var ama düzeltmeye üşeniyorum.😔
Her neyse, destekleriniz için çook teşekkür ediyorum ve sizi o güzel kalplerinizden öpüyorum.💜