Tanışma

400 3 3
                                    

Sonunda sabah olmuştu.Direk evden çıktım. Okula doğru yürümeye başladım. Okula giderken etrafa bakıyodum. Tam karşı Kaldırımda bi çocuk tek başına cılızca yürüyodu. Ve öyle tatlı bişeydi ki. Her adım atışımda bi ona bakıyodum. Oda sanırım bizim okuldaydı. Ay öyle olsa ne güzel olur diye içimden düşündüm 😄. Sonunda okula varabilmiştim. Ve bi baktım oda bizim okulun Kapısı'ndan içeri girdi Allah'ım o anda çok mutlu olmuştum. Daha sonra ben sınıfıma çıktım. Çantamı bırakıp direk dışarı Arkadaşlarımın yanına gittim. Dolaşırken arada bi onu da görüyodum. Samimi Olduğum arkadaşıma sessizce şu çocuğun ismi ne diye sordum. "Ata" dedi. Sonra bana neden sordun ki dedi. Bende hiç okula yeni geldim ya insanları tanımıyorum. Okuldaki insanların ismini öğreniyim de belki işime yarar Felan dedim. Oda peki dedi geçti. Olay orda kapandı. Daha sonra zil çaldı ve hepimiz direk Sınıfa çıktık. Ders matematik ağağağa olamaz. Hoca geldi. Tabi biz herzamanki gibi dersi dinlemiyoruz arkada aramızda bişeyler Konuşuyoruz. Olay bi anda erkeklerden açıldı. Onlar konuşuyo erkekler şöyle tatlı erkekler böyle tatlı ama görmeniz Lazım anlatırken gözleri öyle bi parlıyo ki... Sonra bana dediler ki aslında sen de yakışıklı çocuksun neden kız arkadaşın yok. Bi anda utanmıştım onlara bişey çaktırmadan hemen konuyu kapatmam lazımdı. Bilmem dedim. Ben zaten pek istemiyorum sevgili Felan dedim. Neden diye sordular. Bende hiç bana göre değil o iş Felan dedim kapandı konu. Daha sonra Konuşuyoruz işte hepsi konuşuyo konu bi anda Ata'dan açıldı. Ne tatlı çocuk yok böyle yok şöyle. Bana dediler sence de erkek Gözüyle yakışıklı değil mi yani dediler bende evet aşırı derecede dedim. Hepsi bi anda bana garip garip baktı. Ama sanırım anlamamışlardır. Daha sonra neyse peki deyip geçtiler. Sonunda zil çalmıştı. Öğlen tenefüsüne girdik. Okulumuzda yemekhane var ben ve arkadaşım ordan yiyoruz. Yemeğimizi aldık ve bi masaya oturduk. O kadar acıkmışız ki artık böyle nasıl yiyosak görmeniz Lazım. Tam o Sırada Ata bizim yanımızdan geçti. Ben bi anda hemen tabi kibarlaştım. Böyle nazik nazik yiyorum. Geçti arkadaşlarının yanına oturdu. Yemeklerini bitirdiler. Sonra arkadaşlarıyla birlikte Ceren'in (en Yakın arkadaşım) yanına geldiler. Onlar önceden tanıştıkları için konuştular Felan bende onlara hem büyük bi heyecanla hemde çekingenlikle onları dinliyorum. O anda Ata bana böyle bi bakış Attı. Kendimden geçtim. Yanıma geldi ve...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Evet Ben Gayim!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin