Tanışma

472 5 2
                                    

Geçen uzun aradan sonra sonunda okul açılmıştı. Ne kadar istemesem de gitmek zorundaydım. Bu sene Lise 1. Sınıfa başlayacaktım. Ve her Lise 1 öğrencisi gibi bu sene hep ezilicektim. Ve böylelikle okula vardım. Okulu önceden birkaç kere görmüştüm ama daha önce hiç içerisini görmemiştim. Okula girdim, okula yeni geldiğim için sınıfıma baktım. Okul binasına girdim bizim sınıf 2. kattaymış. Hızlıca sınıfıma çıktım. Kendime bir söz vermiştim. Eskiden olduğu gibi artık lise hayatında içime kapanmayacaktım. Böylelikle sınıfıma girdim. Sınıfta 2-3 öğrenciden başka yoktu. Ben de boş olan yere oturdum. Zil çaldı. ( okulun ilk günü ne ziliyse artık ) Bi kadın girdi içeri. Kendini tanıtmaya başladı. Sınıf öğretmenimizmiş. Ismi Su'ymuş. Kendini iyice tanıttıktan sonra herkesi teker teker kaldırıp isimlerimizi soramaya başladı. Hoca isimlerimizi sorarken benim de gözüm en arkada oturan bir çocuğa kaymıştı. Çok tatlıydı. Sıra bana gelmişti. Kendimi tanıttım ve sırama oturdum. Böylelikle kendimizi tanıtarak 1 ders geçmişti. Zil çaldı. Çoğu kişi dışarıya çıktı tabi en arkadaki çocuk da dışarıya çıktı. Sınıfta bikaç kişi vardı hemn yanlarına gittim iyice tanıştım arkadaş olduk. Ders zili çalana kadar konuştuk. Zil çalınca herkes içeri girdi ben de tekrar yerime oturdum. Bütün gün böyle hocalarla felan tanışarak felan geçti. Tabi benim gözüm yine o çocuktaydı. Okul bitt. Herkes evine gitmek için dağıldı. Ben de dışarı çıktım eve giderken bu gün twnıştığım arkadaşlarla karşılaştım. Onlarla birlikte eve gittim.

Evet Ben Gayim!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin