'' Hermione ağlamayı kes artık. ''
'' Ama... Harry... '' Hermione devamını getiremedi. Yeniden ağlamaya koyuldu. Kendilerine fazlasıyla uzun gelen bir süredir hortkuluk arayışı içerisindeydiler ve hepsinin morali bozulmuştu. İçlerinden birisinin moraliyse fazlasıyla. Üç kişi olarak çiıktıkları bu yola iki kişi olarak devam edeeklerdi artık.
'' Hermione ! '' kızın ağlayışlarından sıkılan Harry bağırdı.
'' Harry... o... o gitti ! '' Hermione Harry 'i öfkeyle tersledi.
'' Hermione bu onun seçimi. Ben kimseyi zorla tutamam. İkinizde başından beri böyle olacağını biliyordunuz ve artık Ron bu yolda yürüyemeyeceğini anladı. Bence sen de evine dönüp ailenin yanında olmalısın. ''
'' Ben ailemin hafızasını boşuna silmedim Harry. Seninle kalacağım. Ayrıca bu onun seçimi değil. Şu lanet madalyon yüzünden. Madalyonu en son o takıyordu. Madalyon onun sinirlerini bozdu ! ''
'' Hermione hayır ! ''
'' Harry evet ! Ron 'u nasıl biri olduğunu biliyorsun. '' dedi Hermione hıçkırıklar arasında.
'' Hermione , Ron şu anda evinde ve annesinin tombul kollarının arasında , sıcak bir şöminenin önünde kurabiye yiyip keyfediyor ! ''
'' Harry çok kısa bir süre önce gitti , bu kadar kısa bir sürede eve varmış olamayacağını sen de biliyorsun. ''
'' Gitti mi ! Gitti mi ! Bizi terk etti ! Bizi yüz üstü bırak gitti demek istiyorsun herhalde Hermione ! '' Harry bunu söylerken o kadar bağırmıştı ki kız korktu. Bu esnada Dumbledore 'un verdiği - niye verdiğini hala çözememişlerdi - altın snitch cebinden çıkıp havalandı. Harry küfür edip snitchi yakalamak için öne eğildiğinde Hermione 'nin gözü Harry eğildiği için yakasından taşan gümüş zincire takıldı. Ağladığı için kızaran yüzünü buruşturup Harry 'e yaklaştı. Birkaç adım atıp Harry 'nin yanına geldi. Karşısındaki siyah saçlı kızgın çocuğa bakıp çocuğun gömleğinin birkaç düğmesini açtı. Harry ne olduğunu anlamaya çalışırken Hermione elini Harry gömleğinin içine götürüp Salazar Slytherin 'in Madalyonunu çocuktan aldı.
Hermione '' Bu bir süre bende kalacak. '' dedi ve yuvarlak çadırın içinde yürüyüp eskimiş , tozlu bir hamağa uzandı. Bir şey bulabilme umuduyla tekrar Ozon Beedle 'ın hikayelerini okumaya başladı.
XxXxX
'' Harry ? '' Hermione çadırdan başını uzatıp seslendi. Cevap gelmeyince Ozon Beedle 'ın hikayelerini koluna sıkıştırdı ve üzerine püsküllü , bordo bir şal alıp dışarı çıktı. Hava çok soğuktu. Çadırın şilte kapısının fermuarını aceleyle kapatırken etrafına bakındı. Kamp kurdukları kayalıklar bir uçurumun kenarındaydı. Havada güneş yoktu. Griydi gökyüzü. Ne bir kuş ne de başka bir hayvan görmüşlerdi uzun zamandır. Birkez daha seslendi '' Harry ! '' o anda fark etti. Harry 'nin ne yaptığını. Sesi yankılanmamıştı. Harry koruyucu büyüleri yapıyordu. Kayalıkların üzerinde biraz yürüdü ve Harry 'i buldu. Harry uçurumun sonuna oturup ayaklarını aşağı salmıştı. Asasını havada sallıyordu. Asanın her hareketinde tepelerinde şeffaf renkte bir kubbe görünüyor çok geçmeden kayboluyordu. Koruyucu büyüler daha bitmemişti.
'' Harry ? ''
Çocuk yine aldırış etmedi. Birkaç dakika daha geçti. İkisi de tek kelime etmiyordu. Nihayetinde Harry 'nin asa sallayışı sona erdi. Ayağa kalkıp uçurumdan uzaklaştı. Birkaç kayalığın üzerinden sekti ve Hermione 'nin yanına geldi. Başını kaldırıp kızın yüzüne baktı.
'' Harry ben bir şey buldum galiba. '' Hermione konuşurken snitch yine havalandı. Harry bir an dondu kaldı. Gözleri büyüdü. Hemen snitchi yakalamak için atıldı. Snitch sağa kaçtı. Harry sağa gidinceyse sola. Hermione bu esnada Harry ile snitchi izliyordu. Snitch sonunda pes etti.
'' Hermione ! İlk snitchimi nasıl yakaladığımı hatırlıyor musun ? Onu elimle tutmamıştım ! Neredeyse yutuyordum ! '' Harry heyecanla konuştu.
'' Harry o zaman öp hadi şu snitchi ! ''
'' Ama önce senin ne diyeceğini de duymak istiyorum. Hermione ben üzgünüm. Kaba davranmak istememiştim. ''
'' Önemli değil Harry. '' Hermione gülümsedi. Ben , Ozon Beedle 'ın hikayelerinde bir şey fark ettim. Bir işaret gibi ama ne olduğunu tam anlamadım. Her sayfada var. Birisi elle çizmiş. '' Hermione kitabı açıp gösterdi. '' Ben... demek istiyorum ki biraz araştırma yapmalıyız. Kayalıklarda hortkuluk bulamayız. Ve bir de Godric Gryffindor 'un kılıcı konusu var. Yani ben Godric's Hallow 'a gitmemiz. Gerektiğini düşünüyorum. ''
Harry kendini hiçbir zaman o kadar mutlu hissetmemişti. Hermione sarılmak için atıldığında heyecandan ayağı taşa takıldı ve düştü. Düşerken Hermione 'yi de önüne kattı. Biraz yuvarlanıp durdular. Harry Hermione 'yi tutup ikisinide ayağa kaldırdı. Harry şimdi ne yapması gerektiğini biliyordu. Hermione 'yi öptü. Hermione de bunu beklercesine karşılık verdi. Kısa ve öz bir öpüşmeydi bu.
'' Harry , bence şimdi snitchi öpmelisin. '' dedi Hermione...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Love Stories
Fiksi PenggemarHarry&Hermione... Harry&Ginny... Harry&Cho... Draco&Hermione... Sevdiğiniz Harry Potter karakterlerinin hayallerinizdeki halleri... [Bölümler isteğe göre uzun zaman aralıklarıyla kısa kısa yayılanacaktır.]