Kirishima nın ağzından 🔻
Bugün artık Bakubro ya açılacağım. Umarım başarırım. Eğer İzuku yoluma çıkmaz ise engel kalmaz. Ben bunları düşünürken geç kalacağımı fark edip hazırlanmaya başladım ve en hızlı şekilde hazırlanıp çıktım. Okula gidince zil çalmış ve bende yerime çoktan geçmiştim. Aizawa Sensei gelene kadar planı Kaminari ye anlatmayı düşünerek arkamı döndüğümde Denki kızarmıştı. Şu sıralar çok sık kızarıyor garibim. Net üşütmüş.
Kirishima '' Hey! Kamibro. Yaklaş buraya. Planı anlatacağım.'' kafasını tamam anlamında salladıktan sonra yanıma yaklaştı ve bende anlatmaya başladım. ''Sen Midoriya yı oyalarken Ben de Bakubro ya açılacağım'' dedim.
Başını tamam der gibi salladı ve sanki kusacakmış gibi bir hareketle dışarı fırladı. Hemen ardında da Midoriya gitti.
Deku nun ağzından 💚
Kirishima ile konuşurken bir anda Denki nin kaçtığını görünce yine kusacağını anladım. Bunu bilen tek kişi benim. Onun yanına varınca;
Deku ''Ne dedi yine?''
Denki '' O... Bugün Bakugou ya açılacak. Ve seni oyalamamı istiyor, öğle arasında.''
Deku ''Merak etme. Kacchan onu kabul etmez çünkü zaten herkesten gizli sevgilisi var.''
Bunu duyunca Denki bildiğin şok geçirdi ve sevinçten zıplamaya başladı. Söyleyip söylememe arasında kalmam sorununu ise onu mutlu görünce unuttum.
Denki '' Bakugou onu reddedince çok üzlecek. Ve o süre boyunca ona destek çıkarsam o da beni sever. Çok teşekkürler Bestieeee''
Onu böyle görünce içten içe bende sevinç çığlıkları attım. Böyle bir durumdayken bile onu 2 cümle ile mutlu edebilmek.... Çok güzel bir his.
(Time skipp)
(Öğle arası)
Evet.. Kirishima Kacchan ın yanına geldi ve kızararak konuşuyor. Ben ise Kaminari işini yapıyormuş gibi gözüksün ve onu sevsin diye onunla konuşuyormuş gibi yapıyordum ama aslında ikimizde orayı pürdikkat izliyorduk. Kacchan onu itmek için elini Kiri nin formasının boyun kısmına sıkıştırdı ve öptü. Bir dakika. Onu ö-öptü...... O aldattı. Denki ye sımsıkı sarıldım ve ne kadar sesli olduğunu umursamadan ağladım. Herkes dördümüze bakıyordu. O sırada ayağa kalkıp Kacchan a bağırdım.
Deku '' S-SEN NE HALTLA... SEN NE HALTLA BENİ ALDATIRSIN.''
O sırada kafama dank etti. Denki nin yanına koşarken kendini tutamadı ve uç kısımları kan yüzünden boyanmış olan siyah taç yaprakları ağzından çıktı. O sırada Hiç düşünmeden hareket ettim.
Deku ''ANASINI A*R*DIĞIMIN İİDASI GEL VE YARDIM ET, O MOTORLAR BOŞUNA YOK''
İida onu Hastaneye götürürken bende Kacchan a daldım.
Deku ''GEL LAN, NEREYE SENİ S*KİK BEYİNLİ. KAÇMA LAN.'' diye peşinden koşmaya başladım en son uçan tekme atarak kaburgasını kırdım sonra pro herolar geldi ve hemen ardından da gözlerim karardı. Son duyduğum şey ise Kacchan ın aşırı yaralı olduğuydu. Uyumadan önce kendimi tebrik ettim ve uzun süreli karanlığın içine girdim.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yeter bu kadar bence çünk üşeniyorum q-q
vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen
Kelime sayısı ( 410 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
% So Electrical % (KamiDeku)
RomanceBu shipi konu alarak yazılan kitap görmedim bu yüzden ben yazayım dedim Hanahaki AU