- - - Następny dzień (godz. 10:15) - - -
- Shoto od razu gdy wstał, poszedł szukać Smoka, oraz jego wrednego za to bardzo szybkiego i sprytnego przyjaciela. -
Shoto: ,,Przeszukaliśmy ostatnio cały las, polane, ruiny i okolice naszego obozu. Jedyna możliwość to... No tak! Góry! Widzieliśmy jakąś grote Na wzgórzu ale była za wysoko więc tam nie poszliśmy.." - Myślał Poczym szybko udał się w stronę tajemniczej jamy, która okazała się być domem Kirishimy i Bakuga...
Kirishima:,,Hej! Wstawaj, musimy iść upolować jedzenie. Halo! Wstawajjj!"
- Krzyczał czerwonowłosy bohater starając się obudzić swojego przyjaciela. Ten natomiast przekręcał się z boku na bok i ignorował wołania kiriego. -Shoto stał już przed jama więc słyszał głos Kirishimy. Kiedyś słyszał go przedtem kiedy niechcący Kiri ze swoim przyjacielem dotarli nad obóz Shoto i jego przyjaciół, nagle gdy wyjrzał zobaczył Kirishime. Szybko złapał za line, zwialaz Kirishime Poczym przyłożył mu coś do twarzy. Biała szmatkę, nasączoną czymś co bardzo szybko uśpiło Kiriego. W trakcie gdy Shoto wracał ze związanym Kirim bakugo obudził się, zrozumiał że jego przyjaciel jest w niebiezpeczenstwie. Nie wiedział jednak gdzie, ani jak go odnaleźć, w jakim będzie stanie ani co go spotka. Ale to jego przyjaciel - A przyjaciół się nie zostawia.
..- - Bakugo czasem przypominał sobie, jak spotkał Kirishime. - był to deszczowy poranek. Bakugo był wtedy młody. Za złapanie go, można było dostać wysoką nagrodę pieniężną. Kiedy Kirishima był już znany w mieście, jako człowiek - smok (nazywano go tak przez 10 lat ponieważ niewiedziano jak ma na imię na prawdę.) Bakugo uwolnił Kirishime, poczym stali się najlepszymi przyjaciółmi na zawsze. -
Myśli Bakuga: ,,Dorwali go.. Muszę zdobyć plan ich domu i bazy. Musiałbym znaleźć Urarake, często patroluje okolice na miotle. Gdybym miał Kirishime.. Mógłbym ją dogonić... Okej, na mapie mam tylko ich pole uprawne, jest niedaleko ich wioski.. Mógłbym szybko tam pójść, przed nocą.."
- - Na obozie Uraraki, Deku, Tsuyu, Shoto i Iidy. - -
Shoto: ,,Mam go! Złapałem Kirishime!!" - krzyknął radośnie.
Deku:,,Super! Wsadź go do więzienia,
Uraraka I Tsuyu poleca złapać tego drugiego. A właśnie, czemu nie złapałeś obu?"Shoto:,,Nie miałem większego worka, poza tym nie widziałem go w jaskini.."
Iida:,,Nie sprawdziłeś ich całej jaskini. Odkryliśmy że mają tam Tajne przejście, ale nie śpią tam. Najprawdopodobniej Kirishima przełożył tam Bakuga. Tylko skąd wiedział że go złapiemy...?"
Uraraka:,,Może ma jakieś dodatkowe supermoce?!"
Shoto:,,Nie pora na zastanawianie się, idę go zanieść do więzienia pod Naszym namiotem zanim się obudzi." - Shoto odsłonił Jeden z namiotów, gdzie znajdowała się głęboka dziura z drabiną - Ukrytym więzieniem.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
CZYTASZ
_*Kiribaku _ Unstopabble*_ (Moje Au)
خيال (فانتازيا)🏳️🌈Kiribaku, TodoDeku, Erasermic i Shinkami. nie umiem tworzyć opisów XD🏳️🌈 Zdjęcia nie są moje, trochę Yaoi☠️ W tym au, Kirishima jest smokiem i człowiekiem, z tego powodu jest poszukiwany. Bakugou zawsze mu pomaga, poza tym sam też nieźle pr...