Selena'dan;
Ighh çok huzurlu uykumun ortasında Ash'ın sesi ne yazıkki uykumu bölmüştü ha bu arada bilirsiniz Ashley menejerim Ashley Cook. Ona menejerim demek istemiyorum o benim için bir menejerden daha fazlası o benim herşeyim kardeşim gibi odamın kapısından geldiğini tahmin ettiğim cırlayan Ashley sesi "Hey Sell kalkma vakti studyoda toplantımız var kalk" ah Tanrım Ash neden cırlarsın ki. "Biraz daha Ash lütfen. " sesim çatlak ve uykulu çıkmıştı. "Marie beni uğraştırma lütfen plak başkanı John'da orda olucak." haklıydı geç kalmak istemem toplantı yeni albümüm içindi ama uykumdı var gece geç yatmıştım. Yataktan fırlayıp Ashley'in boynuna atladım;
"Haklısın güzellik geç kalmak istemem hem albüm için heycanlıyım." endişeli bir surat ifadesiyle bana bakıyordu sanrım yataktan birden çıkmamı birazcık (!) garipsedi. "Hey bana neden öyle bakıyorsun?" hâlâ bakıyor fazla garipsemiş e tabii normaldir. "senden korkuyorum bırak beni Sell" kollarımdan kurulmaya çalışıyordu sonumda kurtulduğunda yanaklarını öpmeye başladım off yanakları çok şeker.. "Selena tamam yeter bu kadar ben aşağıdayım hazırlan gel 1,5 saatimiz var ona göre" en tatlı gülümsemesiyle söyledi ve gitti evet gerçekten tatlı gülüyordu.
O aşağı indikten sonra, önce duşa girdim duşa girmek biraz rahatlatmıştı sonra giyinme odama geçtim ve şarkı açtım Taylor'ı özlediğim için "red" şarkısını açıp eşlik etmeye başladım bir yandan da altıma siyah tayt, üzerimede pudra tonlarında kazağımı geçirdim aynanın karşısına geçip saçlarımı kurutup taradım doğal olmak için sadece eyeliner çektim ve sonunda ikside eşit olmuştu herşey bittiğinde yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirip biricik Ashley'imin yanına indim.
"Ben geldim Ashh.." yüzümdeki gülümsemeyi bozmadım bana tuhaf bakıyor gerçekten o kadar tuhaf mı davranıyorum sadece normal günlere karşı daha enerjiğim muhtemelen ondandır "Uuw ne kadar doğalsınız Gomez" evet oyleydim çunku boyle daha hafif ve rahat hissediyorum. Ağzıma ayak üstü birşeyler tıkmaya başladım "Hadi çıkalım bayan uyuşuk Ashley" genelde bana hep o derdi rolleri değişmiş gibiyiz. "Peki Selena ama sende bir değişiklik varda neyse." kapıya doğru yürümye başladı bende Bayan Ella'ya hoşçakal deyip Ashley'in peşinden dışarı çıktım.
Arabamın kapısını açtım şöförüm Steven hızlı hızlı buraya doğru gelmeye başlayınca gülümseyerek onu durdurdum. "Gerek yok tatlı bayım ben giderim." bunu soylerken elinden anahtari aldim. "Ama Sell ben bırakım bu beni-" off inatçı Bay Steven göbekli 50 yaşlarında hafif beyaz saçlı cok tatlı bir adamdı ve ben 7 yıldır bu evde çalışıyordu bu yüzden bana kızı gibi davranırdı onu seviyorum. "Ama ben seni yormak istemiyorum küçük bi kız değilim ki" gülümseyerek cevap verdi bu arada Ashley'de gülerek bizi izliyordu. "Peki küçük kızım ama dikkatli kullan." sonunda kabul ettirdim dikkatli kullanma konusunda tereddütlüyüm ama kullanırım işte. Bay Steven'ın yanağına öpücük konsurduktan sonra gülümseyip arabaya bindik.
"Bügün çok pozitifsin Sell sence endişelenmeli miyim?" bla bla bla uff sorgulamasan ne olur ki suratım asık olsa ve bitkin olsamda neden oyleymişim diye sorgulardı dengsiz işte. "Hayır Ash endişelenme sadece içimde bir mutluluk var." söylerken yüzümdeki gülümsemeyi bozmamıştım. "Tamam da ne bileyim sabah sabah bu hallerine alışık değilim." ne diyebilirim o haklı. "Dengesiz." bana bir bakış attı ciddi görünmeye calışıyo sanırım ama komik görünüyordu gerçekten komik. "Her neyse stüdyoya geldik Sell." sonjnda gelmiştik yaşasın. Otoparka girip boş bir yere arabamı parkedip indim Ashley'de indi ve studyoya girdik bizi plak başkanı John karşıladı "Merhaba güzel bayanlar.." bu adamın sesi o kadar cıvıl cıvıl ki insanın yüzünü güldürmeye yetiyor. "Selam Johnn" aynı anla söylemiştik. Toplantı salonuna geldiğimizde albüm hakkında birseyler konuştuk onlar konuşurken bende önümdeki tabletten çalışıyormuş gibi görünüp aslında Twitter'da geziniyordum. Bir ara John gitti ve geri geldiğinde yanında muhteşem gözleri ve gülümsemesi olan Zedd ile geri geldi.
"Oww bakın kimle geldim bu Zedd" ah sanki bilmiyorum. İçten bir şekilde gülümseyip Zedd'e elimi uzattım "Selam Zedd." elimi sıktı ve çok şirin gülümsemesiyle cevap verdi "Selam Selena" bu muhteşem anı Ashley berbat etti. Zedd ile el sıkışıp selamlaştılar ve oturduk araya yine o cıvıl cıvıl sesi ile John girdi "Hey çocuklar baksanıza siz ikiniz kesinlikle şarkı yapmalısınız." şaşkın bir şekilde baktım ne yalan söyliyim beklemiyordum ama Zedd'i dinliyorum işini gerçekten iyi yapıyor Ashley'in sesi ile düşüncelerime ara verdim "Gerçekten ikiniz harika olursunuz Sell." Zedd'baktığımda oda şaşkındı yada öyle olmaya çalışıyordu. "Selena'da isterse neden olmasın hatta mükemmel olur. " bunu duyunca gülümsedim. "Şarkılarını dinledim Zedd gerçeten işinde çok iyisin" gülümsemişti. "O zaman mükemmel." biraz daha oturup konuştuk o çok tatlı, komik ve eğlenceli yaklaşık 1,5 saat sonra Zedd'e telefon geldi ve gitmesi gerekti sanırım sevgilisiydi aman her neyse işte Ashley arkadaşları ile takılmak istedi bende eve gittim yatmayı düsünüyorum ne mükemmel gün ama..
Evet uzun bir aradan sonra tekrar hikaye yazdım sizleri seviyorum ve çok az vote geldi sanırım hikayeyi sileceğim devam et diyenler yorum yapabilirlermi?!