Selena'dan;
Gözlerimi açtığımda tanıdık bir odada değildim. Tavanda tek bir lamba odada ise hiçbir eşya yoktu. Ellerimi kendime çekmeye çalıştığımda sandalyeye bağlı olduğunu fark edince panik yapmaya başlamıştım bile.
Çığlıklarım ağzıma bağlanan siyah bez yüzünden boğuk boğuk çıkıyordu. Sandalyeden ve benden çıkan sesi fark etmiş olacaklar ki kapı sert bir şekilde açıldı. Gelen kişiyi görmek için kafamı çevirdiğimde takım elbiseli bir adam gördüm. Ama kapının gölgesinden yüzünü göremiyordum.
Görmemi istemediği için, "Gözlerini bağlayın!" diye sert bir şekilde bağırınca ağzıma bağladıkları siyah bezin aynısıyla gözlerimide bağladı ve bana yaklaşan ayak sesleri korkuma korku kattı.
Ayak sesleri kesildiğinde bende hâla aynı derecede korkmaya devam ediyordum ve yine o soğuk ve sert sesi duydum, "Selena Gomez" ses bana çok yakındı korkuyordum sesimi çıkarmadım.
Boynumda yavaşça hareket eden soğuk bir el hissetmemle kafamı hızlı hızlı iki yana sallayıp çığlık atmaya çalıştım ama ağzımdaki lanet siyah bez yüzünden atamıyordum sesim neredeyse hiç çıkmıyordu bile.
"Korkma seni yemem Selena" o sert ses tonu yerine bu sefer alaycı bir ses tonu vardı. Birden boğazımda soğuk bir el hissettim tek eliyle boğazımı sıkıyordu çığlık atmaya çalıştım ama olmuyordu işte.
Takım elbiseli adamın elidir diye tahmin ettiğim el boğazımı bırakınca öksürmeye başladım ağzımda bez olduğu için öksürmek zordu ve boğazımda o adamın parmak izlerinin çıktığından eminim ve takım elbiseli adam yine aynı sert bir ses tonuyla;
"Geri geleceğim Gomez ve Zedd konusunda umutlanma derim ortadan kaybolduğunun farkına bile varmaz." ayak sesleri yavaş adımlarla benden uzaklaşıyordu ve kapının kapanma sesini duydum.
Tanrım bu kabustan nasıl uyanıcam, ben burdan nasıl kurtulucam Zedd beni aramaya başlamış olsun Tanrım lütfen..
Zedd'den;
Yaklaşık bir buçuk saattir Selena'yı arıyoruz fanlarıma olayı belli etmemeye çalıştım ve teknik bir sorun olduğunu bu yüzden erken bitmesi gerketiğini soyledim ve ordan hızlıca çıkıp Sell'i aramaya başladım. Korumalar, oranın görevlileri, Ashley, ve bende dahil herkez onu arıyor ve ben delirmek üzereyim.
Her yere baktığımdan emin olduktan sonra gözüme bir köşe kestirdim ve yere çöküp başımı ellerimin arasına aldım. Bu işte abimin boklukları olduğundan eminim, kimseye bişey çaktımamam lazım. Geçmişimi kimseye belli etmemem lazım.
Oturduğum yerden duvardan destek alıp kalktım kolidorda biraz ilerlediğimde duvarla ayni renkte bir kapı fark ettim kapı ve duvar siyahtı bunu nasıl fark edememiştim ki?
Kapıyı zorladım ama açılmıyordu buranın güvenliğinde belki anahtar vardır diye güvenliğe haber verdim ve kapıya ard arda hızlıca vurdum, "Selena!!?"
İçerden ses gelmiyordu kapıyı uzun süre zorladım 5-6 dakika sonra kapı kırıldı ve geri doğru açıldı.
Burası bembeyaz dört duvarla çevrili küçük bir odaydı ve ileride siyah bir kapı vardı ve klidi üzerindeydi altın sarısı anahtarı elimle kavradım ve kapiyi açtım karşima yine az önceki gibi bir oda cikti "Hadi ama cidden mi?" diye fisildadim.
İleride tam köşede bir kapı vardı kapının yanına gittim üzerinde anahtar yoktu ama duvarda asık iki siyah ceket görüyordum burada koruma vardi ve muhtemelende anahtarlar onlardadir.
Siyah kapinin yanina yaklastim ve kapiya vurdum, "Sell, burda mısın?" içerden ses gelmiyordu. Sell burada da değildi. Geri dönüp kapiya yürümeye başladım ve az önceki kapidan tıkırtı geldi hızlı adımlarla kapıya doğru gittim.
Duvarda asılı duran iki siyah ceketin yanına gittim ve ceplerini karıştırmaya başladım. Şişko bir adamın olduğunu düşündüğüm ceketin içinden iki tane anahtar çıktı anahtarları aldım ve kapıyı açarmı diye denedim ikinci denedigim kapiyi açti.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Selam arkadaşlar, yeni bölümle sizinleyim sjfnsj, yeni bolum cok gec ve cok kisa oldu biliyorum ama cok az vote geliyo +5 de yeni bolum gelir umarim seversiniz bu arada klavyeden dolayi harf hatalari var ama telefonun klavyesinden harfleri duzeltmek uzun suruyor uzgunum..