Belle Graham:
-Ez az a ház ?-kérdeztem Tonyt
-Igen . Ez az.-mondta fáradtan.
-És ma este kell betörnöm ide ?-kérdeztem ma már vagy tizedjére.
-Igen ,de figyelj.-mondta majd maga felé fordította arcomat.-Nem kell ezt csinálnod.
-De igen is kell. Ahhoz,hogy bekerüljek a maffiába meg kell ezt tennem.
-De nem kötelező. Nem akarhatod ezt az életett.
-De. Igenis ezt az életett akarom élni.
-Tudod,hogy nem. Figyelj ma este elrepülsz anyádhoz és ott is maradsz.
-Biztos,hogy nem. Az anyám egy munkamániás őrült és ezt te is tudod.
-És akkor mivan ha az ? Legalább lenne egy normális életed. Normális családod,nyugodt életed és egy szerető anyád,aki vigyáz rád amedig kell. De ha bekerülsz a maffiába ez a lehetőség elveszik. Hiszen gondolj csak bele. Hányszor kellett elmenned Justinnal egy szálodába ?
-Sokszor,de.....
-Nincs,de . Ha itt maradsz folyton menekülnöd kell . Főleg ha ez az elmebeteg-bökött Hemmings háza felé-rájön,hogy te törtél be a házába.
-Inkább élek ilyen életett minthogy a kurva anyámmal éljek.-zártam le a témát,majd gyújtást adtam az autóra és elindultam.....
Este:
-Tehát. A terv a következő. Be mész a házba, Fel mész a szobályába és keressel benne egy feke dossziét. Ha azt kihozodd és épségben ki jössz bekerültél,de ha nem akkor mész anyádhoz. Világos ?-kérdezte apám.
-Igen világos.-bólintottam.
-Oké. Menj,de légy óvatos redben,-kérdezte,mire bólintottam .Kinyitottam a kocsit,majd a kapuhoz rohantam. Felmásztam rá,majd átudrottam a másik oldalra. Még jó,hogy gyerek korom óta mászom fára. Innentől könnyű dolgom volt. Oda mentem az ablakhoz és betörtem. Az itt következett kis résen bemásztam. És bumm már ben is voltam. Sötét volt ami azt jelentette,hogy nincs itthon . Vagyis ez könnyebb lesz mint godoltam. Tapogatózva,de eljutottam a lépcsőhöz. Fel rohantam míg egy nagy piros ajtóhoz nem kerültem. Ez buzi ? Kérdeztem magamtól. Be nyitottam,de nem volt ott más csak egy szék. Ha nem láttam volna még ilyen szobát,simán azt hinném,hogy egy horrol film kellős közepén vagyok. Kimentem a szobából át egy másikon. Abban egy fekete íróasztal volt. Fekete buzi. Ha ennyi fekete cucca van akkor,hogy nézhet ki ? Mert hát én még soha nem hallottam róla. Csak az apjáról,de arrol is csak annyit tudok,hogy apu riválisa. Kimentem és eljutottam végre a szobájába. Oda mentem az ágy melletti szekrényhez és elkezdtem kutatni. Bingo. A dossziét megfogva elindultam kifelé,de egy testnek ütköztem.
-Innen nem menekülsz-mondta a kékszemű feke mániás őrült,aki ezek szerint Luke......
YOU ARE READING
Plaything
RomanceBelle Graham egy 17 éves lány,akinek apja a helyi maffia vezetője. Ahhoz,hogy Belle bekerülhessen a maffiába meg kell tennie valamit: Be kell törni e Luke Hemmings házába......